Євроколію від кордону з Польщею до Скнилова Львівської області планують завершити до кінця 2027 року.

Цю інформацію озвучив віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба у Фейсбуці.

Віцепрем’єр підкреслив, що такі ініціативи є важливими для забезпечення безпеки як України, так і Європейського Союзу.

«Кожне євро, вкладене в транспортну інфраструктуру України, – це вклад у стабільність і охорону кордонів ЄС. Це допомога Україні залишатися сильною, здатною протистояти викликам, і вірною спільним європейським цінностям. Адже сьогодні Україна є безпековим щитом Європи», – зазначив він.

Олексій Кулеба, Магда Копчинська і Олександр Перцовський

Згідно з даними Кулеби, довжина нової колії становитиме приблизно 80 км. Вона сприятиме розширенню прямих та спільних зв’язків між Україною та європейською мережею TEN-T.

Цей проект є складовою більшої стратегії інтеграції української залізничної системи у європейський транспортний простір. Він допоможе в розвитку логістики, підвищенні ефективності торгівлі та зміцненні фізичних зв’язків між Україною та основними транспортними коридорами ЄС.

Кулеба також нагадав, що два місяці тому була відкрита перша в сучасній історії України євроколія між Чопом та Ужгородом. Вже 9,5 тисяч пасажирів скористалися рейсами, що нею курсують.

Глава Мінрозвитку висловив подяку Європейській комісії та Виконавчому агентству з політики клімату, інфраструктури та довкілля за «безперервну довіру та незмінну підтримку інтеграції України у європейську транспортну мережу».

5 вересня була відкритта ділянка євроколії «Ужгород-Чоп». Через тиждень з нею вирушив у перший рейс прямий потяг до Відня.

Фото: Фейсбук / Олексій Кулеба

От Олександр

Журналіст, редактор lybid34.kiev.ua