У застосунку «Київ Цифровий» з’явився інтелектуальний пошук, який дозволяє миттєво знаходити міські сервіси та отримувати відповіді на запитання прямо з головного екрана. Це стало відомо завдяки повідомленням від КМДА.

Що саме змінилося

Раніше користувачі змушені були переходити між різними розділами застосунку, але тепер достатньо ввести запит, і застосунок відразу представить відповідний сервіс або інформаційну сторінку.

Як зазначає КМДА, новий інтелектуальний пошук розуміє наміри користувача, аналізує запит та надає найдоречніший результат:

«Наприклад, введення слів «карта», «звук», «ЦНАП», «ОСББ» миттєво веде до сервісу, де буде доступна інформація або можливість виконати потрібну дію. Якщо ввести число, застосунок запропонує маршрути громадського транспорту та паркувальні майданчики з таким номером», — зазначає КМДА.

Особливості нової функції

  • Інтелектуальний пошук функціонує не лише у розділах, а й серед тексту сервіcів і довідок. Це дозволяє знаходити конкретні рішення для користувачів;
  • Не потрібно писати точну назву послуги – досить вказати ключові слова, і пошук знайде відповідний контент.
  • Пошук розміщено на головному екрані, що означає, що всі інші функції адаптуються під інтелектуальний пошук для оптимального задоволення запитів користувачів.

Цифрова трансформація продовжується

Створення інтелектуального пошуку — це ще один крок у процесі цифровізації міста, що в свою чергу підвищує якість життя жителів:

«Місто йде в напрямку, де мешканець може формулювати свої запити та одразу отримувати підходящі пропозиції. Це спрощує доступ до сервісів, економить час і допомагає швидко вирішувати життєві питання», — пояснили в КМДА.

Також рекомендовано ознайомитися: Розпізнання фейків і маніпуляцій: коли відбудеться Національний тест із медіаграмотності


От admin