Зміст:
Київський автобус №2 – це один із тих маршрутів, без якого уявити собі місто вже неможливо. Щодня він допомагає дістатися до роботи, додому чи по справам тисячам киян. Він надійно пов’язує спальні райони з діловими та адміністративними центрами, роблячи пересування містом значно зручнішим. Завдяки чіткому графіку та продуманому маршруту цей автобус заслужено користується популярністю у найрізноманітніших груп пасажирів. Його значення особливо відчутно в години пік, коли навантаження на київські дороги зростає в кілька разів.
Розклад руху
Розклад для автобуса №2 склали з розумінням, коли і куди потрібно їхати киянам у будні та у вихідні. Більшість людей можуть знайти для себе зручний час для поїздки.
Основні моменти розкладу:
-
Ранок: Перший автобус вирушає в дорогу ще близько 5:30 ранку.
-
Вечір: Останній рейс можна впіймати після 23:00.
-
Години пік (7:00–10:00 та 17:00–19:30): Автобуси їздять майже як метро – кожні 7–10 хвилин.
-
День (10:00–16:30): Інтервал трохи збільшується – чекати доведеться 12–15 хвилин.
-
Пізній вечір (після 20:00): Автобуси курсують рідше, приблизно кожні 14–18 хвилин.
-
Вихідні: У суботу та неділю протягом усього дня автобуси їздять з інтервалом 12–18 хвилин.
Хоч розклад і зручний, у години пік у автобусах, на жаль, яблоку впасти ніде. А через київські затори неминуче трапляються затримки. Через це найважче доводиться людям похилого віку та батькам з маленькими дітьми.
Маршрут
Автобус №2 проходить через головні магістралі міста. Весь шлях становить близько 15 кілометрів, і в дорозі ви проведете в середньому від 40 до 55 хвилин – все залежить від ситуації на дорогах. Цей маршрут дуже зручний, адже його зупинки розташовані біля торгових центрів, шкіл, університетів, ринків та різних установ.
Чим корисний маршрут:
-
З’єднує житлові райони з центром міста.
-
Дозволяє легко пересісти на інші автобуси, тролейбуси та трамваї.
-
Завжди заповнений пасажирами як у будні, так і у вихідні.
-
Ідеально підходить для поїздок у межах міста та пересадок.
Прямий маршрут
Прямий маршрут автобуса №2 простягається від початкової зупинки до центральних транспортних вузлів.
-
вул. Вахтанга Кікабідзе
-
Борщагівський хімзавод
-
вул. Пост-Волинська
-
станція Київ-Волинський
-
вул. Новопольова
-
вул. Олекси Гірника
-
вул. Патріотів
-
бул. Вацлава Гавела
-
пр. Відрадний
-
Кінотеатр “Тампере”
-
вул. Стражеска
-
Медмістечко
-
вул. Віталія Скакуна
-
Бібліотека
-
вул. Академіка Шалімова
-
Виробниче обʼєднання “Реле і автоматики”
-
Виробниче обʼєднання “Росток”
-
Будинок культури
-
Професійний коледж
-
вул. Гарматна
-
ст. м. Шулявська
-
Парк ім. Багряного
-
Зоопарк
-
ст. м. Політехнічний інститут
-
вул. Шолуденка
Зворотний маршрут
Зворотний маршрут автобуса №2 забезпечує повернення у зворотному напрямку, проходячи через ті самі важливі точки.
-
вул. Шолуденка
-
ст. м. Політехнічний інститут
-
Зоопарк
-
Парк ім. Багряного
-
ст. м. Шулявська
-
вул. Гарматна
-
Професійний коледж
-
Будинок культури
-
Виробниче обʼєднання “Росток”
-
Виробниче обʼєднання “Реле і автоматики”
-
вул. Академіка Шалімова
-
Бібліотека
-
вул. Віталія Скакуна
-
Медмістечко
-
вул. Стражеска
-
Кінотеатр “Тампере”
-
пр. Відрадний
-
бул. Вацлава Гавела
-
вул. Патріотів
-
вул. Олекси Гірника
-
вул. Новопольова
-
станція Київ-Волинський
-
вул. Пост-Волинська
-
Борщагівський хімзавод
-
вул. Вахтанга Кікабідзе
Статистика та факти
Автобус №2 – один з лідерів за завантаженістю і входить до числа найпопулярніших маршрутів Києва.
Що ми маємо зараз:
-
Щодня цим автобусом користуються понад 9000 людей.
-
У будній день виходить у рейс 115–125 автобусів.
-
У вихідні дні кількість рейсів трохи менша – близько 80.
-
Середній час однієї поїздки – близько 47 хвилин.
-
У години пік автобуси забиті майже повністю – на 90–95%.
-
За останні два роки кількість пасажирів зросла на 12%.
З чим стикаються пасажири:
-
Значне переповнення вранці та ввечері.
-
Запізнення через затори на дорогах.
-
Ввечері автобусів іноді бракує.
-
Навантаження у будні та вихідні сильно відрізняється.
Цей маршрут був і залишається життєво важливим для транспортної системи Києва, але йому б не завадила оптимізація. Якби в години пік запускали більше автобусів і покращили роботу диспетчерів, подорожувати було б набагато комфортніше та швидше.