Всього за шість днів після запуску чат-бота єОпора залучив понад 2200 користувачів.

Через шість днів після початку роботи бот єОпора вже зібрав понад 2200 користувачів. Завдяки зусиллям спеціалістів і партнерів, інформація стала більш зрозумілою, доступною та безпечною для тих, хто постраждав від атак. Про це повідомив начальник військової адміністрації.

Співпраця та підтримка

“Коли я кажу “ми”, я маю на увазі не лише військову адміністрацію. Над чат-ботом працюють різні спеціалісти, які прагнуть надавати підтримку людям, що постраждали від атак”, – зазначив начальник.

Особлива вдячність партнерам з Gen. Ukrainian та Оксані Лебедєвій за адаптацію текстів у боті, що допомогло усунути бюрократичний підхід та зробити інформацію зрозумілішою для всіх користувачів.

“єОпора відображає принцип відкритості до партнерств, який я підтримую з першого дня на посаді. Внесок усіх організацій, які долучилися до створення системи підтримки, є надзвичайно важливим”, – додав керівник.

Поки бот продовжує розвиватися, надходять запити з інших міст щодо можливості розширення, а також пропозиції про співпрацю від фондів, організацій і компаній.

Кого вже охоплює бот:

  • Близько сотні користувачів приєдналися після атаки 7 серпня в Святошинському районі.
  • Інформаційні повідомлення з контактами та списками необхідних документів постійно поширюються, включаючи райони, які зазнали атак.
  • Бот працює не тільки для отримання допомоги після інциденту, але й для запобігання такій ситуації.

Як скористатися ботом:

Дізнатися більше та отримати допомогу можна у Telegram за тегом @eopora_bot або через інші платформи за посиланням.


Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.