Європейська комісія намірує спростити правила конфіденційності, які зобов’язують веб-сайти отримувати дозвіл користувачів на застосування cookie-файлів.

Про це повідомляє Politico.

Відзначається, що у 2009 році ЄС оновив директиву ePrivacy, яка зажадала, щоб веб-сайти здобували згоду від користувачів перед встановленням cookie-файлів на їх пристрої, за винятком тих, що є “абсолютно необхідними” для функціонування сервісу.

Cookie-файли дозволяють власникам інтернет-ресурсів збирати інформацію про відвідувачів, починаючи з того, чи ввійшли вони в систему за допомогою пароля, і закінчуючи відстеженням товарів, які вони планують придбати, що дозволяє рекламодавцям налаштовувати цільову рекламу.

З часом це призвело до появи банерів, що запитують згоду, які користувачі практично завжди ігнорують.

“Занадто багато згоди фактично знищує саму концепцію згоди,” – говорить юрист з даних Keller and Heckman Пітер Креддок. Він додає, що люди настільки звикли натискати кнопку “погоджуюсь”, що перестали уважно читати повідомлення і не приймають їх серйозно.

З метою зменшення бюрократії Європейська комісія має намір скасувати це технічне правило та у грудні презентувати оновлену версію, що має прибрати зайві вимоги до цифрових компаній.

Згідно з даними Politico, Європейська комісія розглядає можливість внесення до ePrivacy ряду винятків, які дозволять не отримувати згоду для певних сервісів або в певних умовах. Ще одна ідея полягає в можливості одноразового налаштування переваг щодо cookie-файлів, наприклад, через параметри браузера.

На минулому тижні представники ЄС провели зустріч з індустрією, аби обговорити можливі реформи правил стосовно cookie-файлів та банерів на отримання згоди.

Водночас реформа може потрапити під значний опір з боку прихильників приватності. В Європі є занепокоєння, що розширення винятків відкриє шлях до додаткового моніторингу користувачів та цільової реклами.

Очікується, що обговорення продовжиться наступного року, коли Євросоюз представить новий закон – Digital Fairness Act, що має врегулювати онлайн-рекламу та захищати споживачів від маніпулятивного дизайну.

Фото: eumetsat.int

Від admin