Київський автобус №2 – це один із тих маршрутів, без якого уявити собі місто вже неможливо. Щодня він допомагає дістатися до роботи, додому чи по справам тисячам киян. Він надійно пов’язує спальні райони з діловими та адміністративними центрами, роблячи пересування містом значно зручнішим. Завдяки чіткому графіку та продуманому маршруту цей автобус заслужено користується популярністю у найрізноманітніших груп пасажирів. Його значення особливо відчутно в години пік, коли навантаження на київські дороги зростає в кілька разів.

Розклад руху

Розклад для автобуса №2 склали з розумінням, коли і куди потрібно їхати киянам у будні та у вихідні. Більшість людей можуть знайти для себе зручний час для поїздки.

Основні моменти розкладу:

  • Ранок: Перший автобус вирушає в дорогу ще близько 5:30 ранку.

  • Вечір: Останній рейс можна впіймати після 23:00.

  • Години пік (7:00–10:00 та 17:00–19:30): Автобуси їздять майже як метро – кожні 7–10 хвилин.

  • День (10:00–16:30): Інтервал трохи збільшується – чекати доведеться 12–15 хвилин.

  • Пізній вечір (після 20:00): Автобуси курсують рідше, приблизно кожні 14–18 хвилин.

  • Вихідні: У суботу та неділю протягом усього дня автобуси їздять з інтервалом 12–18 хвилин.

Хоч розклад і зручний, у години пік у автобусах, на жаль, яблоку впасти ніде. А через київські затори неминуче трапляються затримки. Через це найважче доводиться людям похилого віку та батькам з маленькими дітьми.

Маршрут

Автобус №2 проходить через головні магістралі міста. Весь шлях становить близько 15 кілометрів, і в дорозі ви проведете в середньому від 40 до 55 хвилин – все залежить від ситуації на дорогах. Цей маршрут дуже зручний, адже його зупинки розташовані біля торгових центрів, шкіл, університетів, ринків та різних установ.

Чим корисний маршрут:

  • З’єднує житлові райони з центром міста.

  • Дозволяє легко пересісти на інші автобуси, тролейбуси та трамваї.

  • Завжди заповнений пасажирами як у будні, так і у вихідні.

  • Ідеально підходить для поїздок у межах міста та пересадок.

Прямий маршрут

Прямий маршрут автобуса №2 простягається від початкової зупинки до центральних транспортних вузлів.

  • вул. Вахтанга Кікабідзе

  • Борщагівський хімзавод

  • вул. Пост-Волинська

  • станція Київ-Волинський

  • вул. Новопольова

  • вул. Олекси Гірника

  • вул. Патріотів

  • бул. Вацлава Гавела

  • пр. Відрадний

  • Кінотеатр “Тампере”

  • вул. Стражеска

  • Медмістечко

  • вул. Віталія Скакуна

  • Бібліотека

  • вул. Академіка Шалімова

  • Виробниче обʼєднання “Реле і автоматики”

  • Виробниче обʼєднання “Росток”

  • Будинок культури

  • Професійний коледж

  • вул. Гарматна

  • ст. м. Шулявська

  • Парк ім. Багряного

  • Зоопарк

  • ст. м. Політехнічний інститут

  • вул. Шолуденка

Зворотний маршрут

Зворотний маршрут автобуса №2 забезпечує повернення у зворотному напрямку, проходячи через ті самі важливі точки.

  • вул. Шолуденка

  • ст. м. Політехнічний інститут

  • Зоопарк

  • Парк ім. Багряного

  • ст. м. Шулявська

  • вул. Гарматна

  • Професійний коледж

  • Будинок культури

  • Виробниче обʼєднання “Росток”

  • Виробниче обʼєднання “Реле і автоматики”

  • вул. Академіка Шалімова

  • Бібліотека

  • вул. Віталія Скакуна

  • Медмістечко

  • вул. Стражеска

  • Кінотеатр “Тампере”

  • пр. Відрадний

  • бул. Вацлава Гавела

  • вул. Патріотів

  • вул. Олекси Гірника

  • вул. Новопольова

  • станція Київ-Волинський

  • вул. Пост-Волинська

  • Борщагівський хімзавод

  • вул. Вахтанга Кікабідзе

Статистика та факти

Автобус №2 – один з лідерів за завантаженістю і входить до числа найпопулярніших маршрутів Києва.

Що ми маємо зараз:

  • Щодня цим автобусом користуються понад 9000 людей.

  • У будній день виходить у рейс 115–125 автобусів.

  • У вихідні дні кількість рейсів трохи менша – близько 80.

  • Середній час однієї поїздки – близько 47 хвилин.

  • У години пік автобуси забиті майже повністю – на 90–95%.

  • За останні два роки кількість пасажирів зросла на 12%.

З чим стикаються пасажири:

  • Значне переповнення вранці та ввечері.

  • Запізнення через затори на дорогах.

  • Ввечері автобусів іноді бракує.

  • Навантаження у будні та вихідні сильно відрізняється.

Цей маршрут був і залишається життєво важливим для транспортної системи Києва, але йому б не завадила оптимізація. Якби в години пік запускали більше автобусів і покращили роботу диспетчерів, подорожувати було б набагато комфортніше та швидше.

Від admin