Виставка є відновленням київської інсталяції митця 1997 року. Для її реалізації було використано 14 дзвонів, датованих 1688–1925 роками, які належать православним і католицьким церквам різних регіонів України. Дзвони походять з колекції Музею дзвонів замку Любарта в Луцьку та Софійського собору у Києві.
Про це інформує Faktura 10.
15 червня у Староакадемічному корпусі Києво-Могилянської академії відкрилася експозиція «Янніс Кунелліс: Без назви, 1997/2025» — обширна реконструкція інсталяції, яку грецький художник створив у Києві ще у 1997 році. Проєкт є частиною ініціативи Faktura 10, реалізованого спільно з платформою FORMA та кураторкою Мартом Кузьмою.
Центральний елемент експозиції — сталеві двотаврові балки, з яких звисають історичні церковні дзвони з України. Саме таку концепцію Кунелліс запропонував майже тридцять років тому, коли виконував роботи у Києві в рамках Центру сучасного мистецтва Сороса. Його єдина умова полягала в тому, щоб використані дзвони були автентичні та українського походження.
Виставка не лише відтворює візуальний образ, але й несе в собі глибокий символізм. За словами Кузьми, відновлення в умовах повномасштабної війни — це жест на підтримку автономії мистецтва та життя, а також визнання впливу війни на творчість Кунелліса, який сам пережив Другу світову та громадянську війну в Греції.
Проєкт триватиме до 1 вересня 2025 року. Відкриття супроводжувалося публічними виступами та перформансами, що підкреслили діалог між минулим і сучасністю, між тишею дзвонів і гучністю історії.