Ранком 19 червня 2025 року в київському наземному транспорті неможливо скористатися QR-квитками. Зазвичай їх зчитують валідатори, але наразі у пасажирів немає такої можливості. Подібні ситуації трапляються час від часу, і в Київпастрансі обіцяють якнайшвидше вирішити цю проблему.
В Київській міській державній адміністрації повідомляють, що це стосується тільки наземного транспорту. Через збій у системі оплати наразі можуть не працювати QR-квитки, які зазвичай зчитують валідатори. Фахівці вже працюють над усуненням неполадок, однак терміни відновлення функції поки що не уточнюються. Пасажири можуть скористатися альтернативними методами оплати без ризику штрафів.
Під час виправлення помилки пасажири можуть оплачувати проїзд транспортною карткою, банківською карткою або через гаджет з NFC-функцією. КМДА також зазначила, що контролери комунального перевізника “Київпастранс” поки що не будуть штрафувати пасажирів, якщо QR-квитки не спрацюють. Про повернення повноцінної функціональності цієї опції обіцяють проінформувати додатково.
Які заяви роблять в Кличка стосовно петицій про валідатори, і як хитрі маршрутники “пилососять” зупинки, користуючись “Києвом Цифровим”
Нагадаємо, що Інформатор вже кілька разів висвітлював різні петиції, подані киянами щодо впровадження зручної системи оплати за проїзд у міських маршрутках. На першу, подану ще 2023 року, в Кличка відповіли, що зробили все можливе, але самі водії маршруток висловили незгоду. В кінці 2024 року була подана ще одна петиція до міської влади. У ній підкреслюється, що готівка у маршрутках створює небезпеку й незручності як для пасажирів, так і для водіїв.
Крім того, ми раніше повідомляли, що водії маршруток у Києві використовують електронний сервіс від “Києва Цифрового”, який допомагає їм бачити, де перебувають автобуси або тролейбуси на маршруті. Хитрі маршрутники їдуть перед комунальним транспортом та “пилососять” зупинки громадського транспорту, збираючи пасажирів, які їх чекають.