На вулиці Глибочицькій вже протягом кількох місяців відбувається масштабна реконструкція трамвайного полотна. Останній раз цю ділянку ремонтували з повною заміною верхньої будови колій і дорожнього покриття понад 50 років тому. Щоб не допустити затримок, Кличко особисто завітав, аби перевірити прогрес робіт. Зараз трамвайні колії замінено на половині всього маршруту.

Про це міський голова повідомив у своєму офіційному Telegram-каналі. Після огляду об’єкта він уточнив, що ремонт стартував 1 березня, проте ця дата неточна — роботи фактично почалися на початку лютого. За словами Кличка, першу ділянку від Нижнього Валу до Кудрявського узвозу вже повністю заасфальтовано, зокрема, було перекладено 1200 метрів бордюру та замінено 12 дощоприймальних колодязів.

“Завершили також повну заміну трамвайних колій на ділянці від вул. Нижній Вал до вул. Січових Стрільців — у напрямку Лук’янівської площі. Це половина маршруту, що має протяжність 1750 м. Триває укладання нових колій між вул. Нижній Вал та Кудрявським узвозом у зворотному напрямку,” — зазначив Кличко.

Нагадаємо, що ремонт на Глибочицькій у Шевченківському районі почався 1 лютого — саме тоді КМДА оголосила про повну заміну зношених трамвайних колій протяжністю 3,5 км між вулицями Січових Стрільців і Нижній Вал, які не оновлювались понад пів століття. Через роботи було призупинено рух трамваїв №14 та 18, а натомість запровадили тимчасовий автобус №14Т.

Крім того, відбувається підготовка наступної ділянки — від Кудрявського узвозу до Глибочицького проїзду, де демонтують старе покриття та змінюють інженерні мережі. Коли можна очікувати завершення реконструкції, міський голова не повідомив. Офіційний термін виконання робіт у документах вказаний до кінця 2025 року, але фактичне завершення планується на літо.

Водночас ремонт викликав певну критику. Водії та транспортні експерти попереджали про ризики, пов’язані з організацією руху — вагони з Подільського депо мали б їздити заднім ходом з ухилу від Лук’янівки до Подолу, а такі маневри суперечать інструкціям і можуть бути небезпечними. У спільноті “Пасажири Києва” підкреслювали, що Глибочицька потребує не поточного ремонту, а повноцінної реконструкції, оскільки поєднання колій з проїжджою частиною продовжуватиме створювати труднощі для трамваїв.

Коли почали ремонт Глибочицької і скільки він триватиме

Нагадаємо, про початок нового масштабного ремонту на вул. Глибочицькій Інформатор повідомляв ще наприкінці січня. З 1 лютого 2025 року почали перекладати зношені трамвайні колії, ремонтується увесь проміжок від перетину з вул. Січових Стрільців на Лук’янівці до перетину з Нижнім Валом на Подолі. Ця ділянка становить 3,5 км, а востаннє її повну заміну проводили понад 50 років тому.

На початку березня ми також інформували, що ремонтники завершили 500 метрів трамвайних колій. Якщо роботи триватимуть у такому ж темпі і надалі, КП Київпастранс може не встигнути відновити усю вулицю за півроку, але, можливо, збільшать кількість робітників.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.