Комунальне підприємство “Київський метрополітен” оголосило про проведення закупівлі реманенту для гасіння вогню. Мова йде про спеціальні ящики для піску: підприємству необхідно отримати майже тридцять металевих конструкцій упродовж 2025 року. Ціна кожного виробу становитиме менш як 1,8 тисячі гривень.
Недавно на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro з’явилося оголошення про закупівлю металевих ящиків для піску. Згідно з документами, 19 червня 2025 року КП “Київський метрополітен” оголосив конкурс на придбання 26 таких предметів. Наразі тендер перебуває на стадії подання пропозицій, а аукціон заплановано на 30 червня.
У тендерній документації зазначено, що підземка планує закупити 26 ящиків закритого типу (“з кришкою”, – вказано в технічній специфікації), виготовлених із металевого листа товщиною не менше ніж 1 мм. Об’єм ящиків має бути не менше ніж 0,1 кубометри. Усі вони повинні бути покриті шаром епоксидно-поліефірної порошкової фарби червоного кольору.
Товари, які має отримати КП “Київський метрополітен”, повинні бути новими, раніше не експлуатованими та виготовленими не раніше ніж у 2024 році. Станцією, куди їх потрібно буде доставити, за умовами угоди, є “Дорогожичі”. Загальна очікувана вартість закупівлі становить 47,5 тисяч гривень, тобто один ящик коштуватиме підземному підприємству менше ніж 1,8 тисячі гривень (учасники тендеру, відповідно, можуть знижувати ціни на свою продукцію).
Метро готується до найгіршого: закуповуються ревуни та страхуються машиністи
Нагадаємо, Інформатор вже повідомляв, що КП “Київський метрополітен” проводить закупівлю ревунів. Це елементи звукового попередження для працівників метрополітену під час закриття металевих конструкцій на станціях. Мова йде, зокрема, про важкі захисні герметичні двері, які перекривають тунелі, станції, вестибюлі та вентиляційні шахти у разі виникнення різноманітних позаштатних ситуацій.
Також ми інформували, що КП “Київський метрополітен” застрахує машиністів електропоїздів і водіїв від нещасних випадків. Найчастіше такі випадки трапляються через те, що пасажири потрапляють на колії, що зазначено в супровідних документах до угоди зі страховиком. Таким чином, за кожен день вимушеної перерви в роботі (зазвичай від трьох діб) машиністи отримуватимуть певну суму компенсації від страховика.