Судно, яке потрапило під санкції, прямує до російського експортного терміналу Ямал у Сибіру, що може поставити під загрозу діючу політику Заходу щодо енергетичних обмежень проти РФ.

Про це повідомляє Bloomberg.

LNG-танкер «Iris», ймовірно, прямуючи до російського термінала з експорту ЗПГ у Сабетті, розташованому на півночі Сибіру. Якщо судно справді завантажить паливо, це стане серйозним викликом для США та ЄС, які поки що утримувалися від накладення обмежень на завод «Ямал ЗПГ».

Судно, колись відоме як North Sky і включене до списку санкцій США у 2023 році, може прибути до термінала вже 26 червня, згідно з даними сервісу Bloomberg, що відстежує морські перевезення. «Ямал ЗПГ» поки залишається недоторканим, аби не дестабілізувати постачання газу до Європи.

Залучення уваги до маршруту танкера також пояснюється тим, що у квітні його управління було передано російській компанії ELEGEST OOO, відповідно до бази Equasis.

Невідомо, чи танкер справді завантажиться у Сабетті — існує можливість, що він продовжить свій шлях на південь до іншого заводу — Arctic LNG 2. Цей об’єкт під санкціями США з 2023 року і не експортував паливо з жовтня.

Проект Ямал ЗПГ є найбільшим майданчиком Росії для експорту зрідженого газу. Його очолює компанія Новатек, яка поки що не прокоментувала поточну ситуацію. Незважаючи на війну та санкції, завод продовжує постачання ЗПГ до Європи.

Arctic LNG 2 став мішенню для санкцій США минулого року, коли адміністрація перейнялася стримуванням амбіцій Кремля щодо розширення експорту ЗПГ. Частина флоту, який обслуговує ці проекти, підозрюється у належності до так званого “тіньового флоту”, створеного Росією для обходу обмежень.

Експерти попереджають: якщо Захід почне реагувати на подібні маршрути, це може призвести до нового енергетичного протистояння з Росією.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.