Незважаючи на недостатнє фінансування бюджету Києва та невизначеність у питаннях зовнішніх кредитів, у столиці активно триває будівництво метро на Виноградар. Працюють будівельники цілодобово, і на ділянці між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди” вже видно значний прогрес. Тут використовуються сучасні технології, новітня техніка, а також здійснюється власне виробництво бетонних блоків.

Про хід робіт на цьому важливому для київської інфраструктури об’єкті у відео-огляді розповів інфраструктурний експерт Павло Авдокушин на своєму каналі в Youtube. За його словами, активне бетонування двоярусних перегінних тунелів наразі вирує. Основна будівельна діяльність зосереджена на ділянці 213 — між станціями “Мостицька” та “Варшавська” (вона ж – “Проспект Правди”). Тут формується складна конструкція двоярусного тунелю, де поїзди курсуватимуть один над одним. Вже зведено понад 250 метрів тунельних конструкцій, а також розпочато облаштування частини відгалуження у напрямку вулиці Івана Виговського.

Компанія “Автострада” прискорила темпи робіт: котлован розширяється і поглиблюється, бетонуються стіни, монтуються каркаси, а також встановлюється гідроізоляція. Особливу увагу будівельники приділяють вузлу, де тунель розгалужується в напрямку вулиці Івана Виговського. Тут вже з’єднуються стіни основного тунелю та майбутнього відгалуження, зібрані каркаси для бетонування, а частина конструкцій вже має два рівноцінні яруси.

Паралельно продовжується облаштування дренажного вузла, де вже встановлено плиту і драбину. Стан грунтів контролюється: встановлюються вібропоглинаючі плити, а котлован засипається в тих місцях, де завершено бетонування.

“Продовжується розробка котловану та стабілізація грунтів у котловані за допомогою технології Jet Grouting. Це один з небагатьох способів ефективного укріплення водонасичених і нестабільних грунтів, що суттєво покращує несучі характеристики основи”, – зазначають у компанії “Автострада”.

На “Мостицькій” підрядник реалізує сучасну технологію із використанням суцільносекційних оправ (ССО) — бетонних блоків власного виробництва, які мають ідеальні геометричні параметри. Це дозволяє пришвидшити монтаж, зменшити потребу в армуванні та забезпечити рівномірний розподіл навантажень. Вже виконано бетонування плит, стін та перекриттів на оборотних тупиках за станцією “Проспект Правди”, де в подальшому поїзди розвертатимуться або стоятимуть уночі. Тут також розпочато монтаж вентиляційного вузла та зумфу для збору води.

На перетині з проспектом Європейського Союзу триває зведення діафрагмових стін — це важливий етап укріплення глибоких котлованів, який дозволяє працювати без ризику обвалів. Одночасно проводиться перенесення інженерних комунікацій — від каналізації й водопостачання до газопроводів. Загалом, незважаючи на відсутність фінансування в бюджеті Києва та невизначеність у зовнішніх кредитах, будівельники рухаються відповідно до графіку і планують після ремонту тунелепрохідницького щита “Галина” в Німеччині розпочати роботи з другим тунелем від “Сирця”.

Коли Кличко обіцяв завершити “зелену” лінію метро, та які додаткові незручності виникнуть для киян

Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що до Дня Києва міський голова Віталій Кличко зробив гучну обіцянку стосовно термінів завершення будівництва продовження “зеленої” лінії метро. Йдеться про дві станції, “Мостицька” та “Проспект Правди” у Подільському районі міста. Мер обіцяє, що обидві станції будуть введені в експлуатацію протягом наступних двох років.

Також у квітні 2025 року ми повідомляли, що кияни зазнають деяких незручностей внаслідок будівництва метро на Виноградар, і що деякі ділянки потребують перенесення водопроводу, каналізації, електромереж і газових комунікацій.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.