Французькі виробники коньяку досягли попереднього примирення щодо мінімальних імпортних цін для ринку Китаю. Проте остаточне укладення угоди можливе лише за умови прогресу в суперечці про тарифи ЄС на китайські електромобілі.
Цю інформацію наводить Reuters, посилаючись на свої джерела.
Переговори тривають вже декілька місяців, в той час як попит на коньяк у Китаї, що є найважливішим ринком для цього напою, знижується.
Угода стане вигідною для таких компаній, як Pernod Ricard, Remy Cointreau та LVMH, які також стикаються із спадом продажів у США, найбільшому ринку коньяку за обсягом, через інфляцію та економічну невизначеність.
У разі, якщо угоду не буде укладено до 5 липня — терміну, встановленого Пекіном для завершення антидемпінгового розслідування стосовно європейського бренді, Китай може закріпити тимчасові мита на рівні до 39%.
За словами одного з джерел, попередньо узгоджені мінімальні імпортні ціни на коньяк були б “значно вигідніше”, ніж продовження сплати існуючих мит.
На веббрифінгу для виробників коньяку 12 червня юристи, які працюють на галузеву організацію BNIC, продемонстрували мінімальні імпортні ціни, які є частиною попередньої угоди.
Згідно зі слайдами презентації, мінімальна імпортна ціна на коньяк категорії VS, або Very Superior, яка є найдоступнішою, становитиме 46 юанів ($6,39) за літр. Висококласний коньяк Extra Old, відомий як XO, обійдеться в 424 юанів за літр, а категорія XXO, ціни на яку досягають тисяч доларів за пляшку, коштуватиме від 613 юанів ($85) за літр.
Для найбільших виробників, таких як Hennessy, Martell і Remy Martin, мінімальні імпортні ціни будуть вищими, ніж для малих виробників, втім все ще значно нижчими за наявні рівні.
Окрім того, повідомляється, що багато компаній вже згодні з цими цінами і чекають на їх затвердження китайськими органами.
Співрозмовник агентства, ознайомлений із торговими переговорами між ЄС та Китаєм, також підтвердив, що Китай пов’язав підписання угоди про коньяк із переговорами щодо електромобілів.