Росія активно розширює один із провідних авіазаводів у Казані, де, зокрема, виготовляються стратегічні бомбардувальники.

Як повідомляє Yle, інформація базується на супутникових знімках.

Казанський завод є важливим елементом у виробництві стратегічної авіації Росії. Саме такі літаки постраждали в результаті української спецоперації «Павутина» у червні.
В даний час РФ посилює виробництво літаків військового та цивільного призначення, тому завод розширюється. Модернізацію планується здійснити за рахунок близько мільярда євро. Однак санкції та брак робочої сили ставлять виробництво в складні умови, призводячи до затримок, зазначає видання.

Згідно з супутниковими знімками, отриманими Yle, найбільша з нових будівель має довжину приблизно 320 метрів та площу близько 19 тисяч квадратних метрів, що дорівнює трьом футбольним полям.

Зазначається, що територія Казанського заводу ще перебуватиме в стадії змін, оскільки розширення планується завершити до кінця наступного року.

КИЇВ24

«На супутникових знімках видно, що з’явилось багато нових виробничих площ. Однак це не розв’яже проблеми авіаційної промисловості та галузі загалом», – коментує військовий експерт Марко Еклунд, який багато років працював у військовій розвідці Фінляндії та понад 20 років спостерігав за збройними силами Росії.

Наголошується, що Росія більше не отримує західні пасажирські літаки і не може проводити обслуговування старих, а також не має змоги створювати конкурентоздатні моделі ані для цивільного, ані для військового застосування.

«Росія прагне здаватися рівною США, але виробництво старих моделей бомбардувальників багато говорить про її можливості», – констатує Еклунд.

Казанський завод займається випуском та модернізацією Ту-160М і створює нові Ту-160М2, але темпи залишаються низькими: минулого року було здано лише два Ту-160М2 та два Ту-160М. Також підлягають модернізації старі Ту-22М3. Обидва типи використовуються для запуску крилатих ракет у війні в Україні та базуються на аеродромі Борисоглібськ.

У цивільній авіації завод виробляє Ту-204 і планує випустити нові Ту-214, але цьогоріч було майже завершено лише один такий літак. За офіційними даними, це останній, у якому використовувалися західні деталі.

Завод має контракт на виготовлення 23 літаків Ту-214. Замовниками виступають російські авіакомпанії, які вже не можуть отримувати нові літаки з Заходу.

«До санкцій у серійному виробництві не було потреби. Тепер ті ж самі санкції обмежують зростання вітчизняного виробництва», – зазначає Еклунд.

Згідно з розслідуванням Yle, Росія за останні роки обійшла міжнародні санкції та придбала західні комплектуючі для літаків на суму щонайменше мільярд євро. Однак через обмеження закупівля компонентів ускладнилася.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.