“Станом на сьогодні найбільша кількість учасників, які отримали максимальний бал 200, — з математики: їх вже 1163. Друге місце займає англійська мова — 765 осіб з максимальним результатом; третє — українська мова, де 658 учасників досягли 200 балів. В цілому 2414 вступників здали хоча б один предмет на 200 балів. Серед них 250 осіб склали два предмети на максимальний бал, 31 учасник — три предмети, тоді як троє отримали 200 балів з чотирьох предметів”, – йдеться у повідомленні.
Відзначається, що математику в цьогорічному НМТ не здали 11,7% тестованих, торік цей показник становив 14%. Водночас серед вибіркових предметів найскладнішими виявилися фізика — 10% учасників не пройшли, хімія — 6% та іспанська мова — 4,5% не подолали порогового бала. Як зазначили в МОН, кількість учасників НМТ, які обирають ці предмети, є незначною, через що шкала оцінювання стає більш чутливою.
В загальному, на НМТ 2025 року зареєструвалась 317 083 особа. Кількість тих, хто складає НМТ за кордоном, залишається стабільною, що свідчить про бажання навчатися в Україні. Серед зареєстрованих — 236 529 — цьогорічні випускники. Інші — це ті, хто повертається до вищої освіти після перерви, переважно старше 18 років.
Наразі, як повідомили в МОН, понад 218 тисяч учасників вже отримали результати НМТ. Результати інших будуть оприлюднені згодом.
Згідно з даними МОН, на всіх основних сесіях НМТ відвідало 91% від зареєстрованих. Міністерство зазначає, що цей показник вищий порівняно з минулим роком і свідчить про відповідальне ставлення випускників до участі у вступній кампанії.
Слід зазначити, що ті, хто не подолав поріг НМТ з деяких предметів, мають можливість вступити до закладів фахової передвищої та професійної освіти.
“Україна потребує механіків, будівельників, фахівців з агросфери та молодшого медичного персоналу — саме ці напрями є перспективними на ринку праці та ключовими для відновлення країни”, – підкреслюють в МОН.
НМТ-2025 триватиме до 25 липня (додаткова сесія).
Також звертаємо увагу, що з 1 липня доступна реєстрація електронного кабінету вступника.