Температурний режим в столиці наближається до справжньої липнової спеки. Щоб зберегти дорожнє покриття, яке вже й так постраждало від перевантаження автотранспорту, у Київ не пропускатимуть вантажівки. Обмеження вводитимуться в дні, коли температура перевищить позначку +28°C. Цього разу ці заходи супроводжуються масовими перевірками, кількість штрафів встановила рекорд.
У зв’язку з прогнозованою спекою Київ впроваджує обмеження на пересування великовагового транспорту 4, 7 та 8 липня, про що попередила КМДА. Заборона поширюється на вантажівки з фактичною масою понад 24 тонни та навантаженням на вісь більше 7 тонн. Час обмежень буде визначатися відповідно до реальних температурних показників. Дотримання цих правил контролюватиме Патрульна поліція Києва, а водіям рекомендують перечекати спеку на стоянках поблизу доріг та на об’єктах дорожнього сервісу.
У столиці та області також тривають посилені перевірки транспорту. Як зазначають в Уктрансбезпеці, протягом двох тижнів інспектори перевірили більше 800 вантажівок. Результати вражаючі — виявлені порушення на суму понад 3 млн грн. За словами голови Укртрансбезпеки Микити Лагуніна, в перші дні перевантаження фіксували у кожної третьої фури, але з початком рейдів ситуація суттєво покращилася.
До перевірок залучено 20 додаткових екіпажів із різних куточків України. Лагунін підкреслив, що контроль не буде послаблено, а кампанія має на меті не лише штрафування, а й забезпечення порядку та безпеки на дорогах. Заходи координуються спільно з КМВА та Київською обласною державною адміністрацією, і обіцяються регулярності.
Кияни вимагають впровадження валідаторів у маршрутках
Як повідомляв Інформатор, нещодавно на сайті Київради була зареєстрована петиція з вимогою ввести електронний спосіб оплати у столичних маршрутках. Це вже не перша спроба, кілька разів петицію з цією вимогою міська влада вже відхиляла, але кияни не відступають від своєї ідеї. Кешові розрахунки в маршрутках викликають чимало незручностей і проблем, як для пасажирів, так і для міста. Найголовніше — це прозорість і контроль за великими фінансовими потоками, які багато років залишаються “в тіні”. Адже неможливо точно оцінити ані пасажиропотік, ані прибутки приватних перевізників.
Також ми згадували, що кияни просять припинити практику, коли на деяких маршрутах між станціями метро в вагонах “працюють” жебраки. Зазвичай це стосується тривалих перегонів у мостових зонах над Дніпром — між ст.м. “Дніпро” та “Гідропарком” на “червоній” лінії, а також між “Славутичем” і “Видубичами” на “зеленій”. Пасажири скаржаться на неприємні запахи та неохайний вигляд торбарів.