Український бізнес продовжує функціонувати в умовах війни, кризи та міграції, одночасно зберігаючи робочі місця, впроваджуючи нові підходи до управління командами, реінтегруючи ветеранів у професійне життя та підтримуючи ментальне здоров’я.

Цій темі був присвячений HR Wisdom Summit 2025 від рейтингового журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших» та Delo.ua, що зібрав понад 400 HR-лідерів і більше 30 провідних спікерів для відкритої дискусії про те, як сьогоднішні рішення формують майбутнє людей в Україні.

З відкриттям саміту учасників привітала Оксана Гутцайт, ведуча ICTV: «Сьогодні HR — це основний голос у підприємстві. Ви — голос змін».

Наталія Теряхіна з Kernel поділилася досвідом управління знаннями, що допомагає зберегти штат, адже HR має проактивно взаємодіяти з бізнесом, визначаючи критичні ролі та підтримуючи команду через навчання.

Дарія Марчак, перша заступниця міністра соцполітики України, акцентувала на терміновій необхідності переглядати HR-стратегії з фокусом на інклюзивності та залученні працівників 50+, адже країна не може дозволити ейджизм.

Про тренди ринку праці в реальному часі говорила Марія Абдулліна з «OLX Робота»: «Більшість роботодавців стикається з труднощами, пов’язаними з мобілізацією, міграцією та дефіцитом кадрів. І їхня реакція — це зосередження на молоді, партнерство з освітніми установами та залучення пенсіонерів».

Перша панельна дискусія про кадрові стратегії під час війни проходила під модерацією Ігора Кабузенка (Ward Howell Ukraine). Участь брали Юлія Тітуренко (банк «Південний»), Лілія Дубас (Teva в Україні), Поліна Карєліна (Nestlé в Україні), Вюсал Талибов (Foundation Coffee Roasters) та Іван Афонін (ПриватБанк). Обговорювали інтеграцію молоді, ветеранів і кандидатів 50+, а також розвиток внутрішніх талантів як ключові фактори успішного управління командами.

Катерина Цибур (NOVUS) вважає, що у 2025 році найвигіднішою інвестицією будуть люди: створюючи атмосферу довіри, компанія забезпечить, що співробітник бажатиме повернутися або порекомендує компанію іншим.

Інна Печериця (EVA) підкреслила важливість корпоративної культури як орієнтира у трансформаціях, де цінності стають щоденним фокусом на людях, відчуттям опори під час криз, а також місцем для внутрішнього діалогу, нетворкінгу та щирості.

У дискусії «Робота після служби: як зробити ринок праці дружнім до ветеранів обговорювали реальні кейси адаптації, менторства та системної підтримки ветеранів і їх родин. Модератором була Наталія Ємченко (SCM, проєкт «Серце Азовсталі»). Учасниками стали Анастасія Розлуцька (Work.ua), Олена Велика (Sense Bank), Вадим Галицький (ДТЕК), Людмила Новак (Інтерпайп), Альона Скорзова (Державна служба зайнятості) та Кирило Тюрнєв (оборонець Маріуполя).

Наталія Волнянська (Starlight Media) поділилася, як HRD воєнного часу адаптують стратегії для збереження команд, завдяки вчасній базовій підтримці, зваженій комунікації та здатності мріяти незважаючи на обставини.

Під час дискусії «Взаємодія освіти та бізнесу модератором Анна Міщенко (КШДУ) за участі Олега Давиденка (Група Метінвест), Олени Дмитерко (Kormotech), Людмили Андреєвої («Філіп Морріс Україна»), Катерини Залозних («АрселорМіттал Кривий Ріг»), Ольги Нагорнюк (Ajax) та Анатолія Мельниченка (КПІ ім. Ігоря Сікорського).

Учасники акцентували на важливості інвестицій в освітні траєкторії, дуальній освіті та стратегічній співпраці бізнесу з ВНЗ у адаптації навчання до потреб ринку.

Світлана Мозгова («Астарта-Київ») надихнула учасників своєю промовою про активне довголіття як стратегію зростання бізнесу, зміну уявлень про вік та руйнування стереотипів, які є стратегічними інвестиціями в кадровий потенціал.

Віктор Марченко (Райффайзен Банк) окреслив системний підхід до data-driven HR, підкресливши, що без аналітики та ІТ-рішень HR-діяльність перетворюється на безлад.

Олена Ковіка (Київстар) зазначила, що кодекси поведінки формують основу довіри, адже етика виявляється через приклад керівництва, постійну комунікацію та визнання внеску кожного — це підтримує команду в складні часи.

Тимофій Брік (КSE) представив результати дослідження «Топ інвесторів в освіту» від Delo.ua та KSE, підкреслюючи, що через брак актуальних навичок вакансії та кандидати не перетинаються, а бізнес, інвестуючи в освіту, вирішує кадрові питання та виконує соціальну роль в інтеграції інклюзії.

Дискусія про корпоративну освіту, під модерацією Тетяни Шерман(Академія ДТЕК), зібрала Мар’яну Кошарновську (AB InBev Efes Ukraine), Ілону Пасечник (Alviva Group), Тетяну Кононенко («Брокард-Україна»), Ольгу Лук’яненко (Нова пошта), Івана Компана (Deloitte Academy) та Анастасію Кузьменко (1+1 media school).

Вони підтвердили, що корпоративна освіта — це стратегічна інвестиція у стійкість і розвиток компанії через наставництво та партнерства, де ефективність вимірюється примноженням капіталу та кар’єрним зростанням.

Тематики бренду роботодавця, важливості залучення молоді та жінок, чесності та турботи у формуванні бренду, а також єдина стратегія HR з комунікацій, під час модерації Романа Бондаря (Korn Ferry Ukraine) обговорювали Наталія Бойко (Група Нафтогаз), Олена Семич (Академія ДТЕК), Євгенія Кузьминська (OKKO), Сергій Луканін (Група Нафтогаз) та Анастасія Громова (МХП).

Фінальним акордом події стала церемонія нагородження Найкращих роботодавців та HRD за версією журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших». 

КИЇВ24

Організатори, бізнес/медіа бюро Ekonomika+ та онлайн-медіа Delo.ua, вдячні партнерам :

Генеральний партнер — «OLX Робота»

Енергетичний партнер — Група Нафтогаз

Головні партнери — Sense Bank, Страхова компанія INGO, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Генеральний інформаційний партнер — Starlight Media

Дякуємо за підтримку кавовому партнеру Foundation Coffee Roasters, водному партнеру «Моршинська», кейтеринг-партнеру церемонії нагородження Box Catering, смачному партнеру «Лантманен АХА», солодкому партнеру «Київхліб» та «Тарта», алкогольному партнеру  Jack Daniel’s, ігристому партнеру «Aznauri», гостинному партнеру Academy DTEK.

Медіапартнери: Mediafusion, Hurma, Infoviizion, BC media, ICTV, ICTV 2, 1+1 Медіа, «Ми Україна», «Ми Україна+», «Київ 24», медійний холдинг «Апостроф», УНН, «Комерсант Український», Liga Zakon, Київ1, HiTech.Expert, «Главком», «Ділова столиця», Burda Media Ukraine, «44.ua», «Перший бізнесовий», TrueUA, «Логіст FM», Marketer.ua, «Економіст», Founder, «ШоТам», UA.NEWS, «Охорона праці і пожежна безпека», HR Liga, «Економічні новини», «Експерт», Європейська Бізнес Асоціація.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.