На це звернули увагу дослідники модернізму Ельміра Еттінгер та Олена Борисова.

Відповідно до кадастру, земельна ділянка перебуває у комунальній власності. В Києві у кінці 1970-х років були збудовані дві такі автозаправки — одна на Броварському проспекті 53 та інша на Харківському шосе 68. З них донедавна залишилася лише одна.

За дизайном автозаправок, де шланги розташовуються зверху, стоїть японська корпорація «Тацуно».

Унікальність цього рішення полягала в тому, що після оплати оператору станції шланг опускався з верху. Це мало кілька практичних переваг: водіям не потрібно було підганяти автомобіль строго по лінії шлангу. Відсутність апаратури на землі дозволяла економити простір, що особливо важливо в умовах щільної міської забудови в Японії.

Проте, як зазначає портал Rare Historical Photos, такі автозаправні станції не змогли набути популярності через наявність суттєвих недоліків. Головною проблемою була безпека: у випадку порушення герметичності шлангів пальне могло падати на землю, створюючи серйозну загрозу виникнення пожежі.

Крім того, їхнє будівництво виявилось занадто складним і затратним у порівнянні з традиційними автозаправками.