Про це повідомляють російські ЗМІ.

За інформацією джерела видання, ремонту та модернізації корабля наразі зупинено. Майбутнє крейсера буде визначено найближчим часом. Представники командування ВМФ Росії та Об’єднаної суднобудівної корпорації, яка бере участь у ремонті, обговорюють доцільність повернення корабля до бойового складу флоту.

Колишній командувач Тихоокеанського флоту адмірал Сергій Авакянц охарактеризував рішення зупинити ремонт як «абсолютно правильне». Він підкреслив, що авіаносці — це «досить дороге та неефективне морське озброєння», а майбутнє лежить за безпілотними системами.

Водночас у стратегічних документах Росії, зокрема в концепції розвитку ВМФ до 2030 року, передбачено наявність авіаносного з’єднання в обох флотах — Північному та Тихоокеанському. Частина аналітиків вважає, що флоту необхідне авіаційне прикриття на морі. Наприклад, російський військовий експерт Василь Дандикін зазначив, що Китай та Індія активно розвивають свій авіаносний флот.

Нагадаємо, національне агентство з розшуку та менеджменту активів завершило продаж російського танкера Nika Spirit.