Київський фунікулер незабаром закриють на плановий щорічний ремонт. Він запланований з 14 липня по 22 серпня. Тож, у киян і туристів залишилися ще два вихідні, щоб піднятися вгору з Поштової площі чи спуститися назад.
Як повідомляють у КП “Київпастранс”, ремонт проводять влітку через знижену активність пасажирів. У липні-серпні фунікулером користуються близько 2 тисяч осіб щодня, що майже вдвічі менше, ніж у інші пори року.
Планується, що під час робіт спеціалісти відновлять машинну, компресорну та тиристорну зали. Також буде проведено обстеження рейкової колії і часткова заміна шпал. Далі заплановано капітальний ремонт вузлів і агрегатів вагонів, дообладнання машинної зали та виконання кузовних робіт. Перед повторним запуском фунікулера проведуть статичні та динамічні випробування під навантаженням.
Чи побачимо нові вагони на фунік cooler, вирішить Європейський банк
Як повідомляв Інформатор, у Києві розглядають можливість оновлення кабін фунікулера в рамках співпраці з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Місто вже закуповує трамвайні вагони за кредитні кошти, триває також закупівля рухомого складу автобусів. Оновлену інформацію з цього питання привіз міський голова Києва Віталій Кличко з конференції щодо відновлення України, яка відбулася в Римі 10 липня.
У Києві сподіваються, що можливості дійдуть і до більш екзотичного столичного транспорту, який існує у єдиному екземплярі. Варто зазначити, що востаннє вагони фунікулера оновлювали у 2018 році, коли були повністю замінені усі рейки та освітлення. Попередні вагони експлуатувалися з 1984 року, отже, нинішні ще не вичерпали свій ресурс.