КП “Київський метрополітен” шукає, кому довірити власну безпеку на найближчий рік, і готовий заплатити за це понад 12 млн грн. Комунальне підприємство оголосило тендер на аварійно-рятувальне обслуговування всієї своєї інфраструктури – як підземної, так і наземної. Адже згідно з постановою Кабміну, об’єкти критичної інфраструктури мають перебувати під постійним “прикриттям”.

Про проведення тендеру з аварійно-рятувального обслуговування об’єктів Київський метрополітен оголосив у електронній системі Prozzoro. Подати пропозицію можна до 17 травня, початок аукціону – 19 травня. Очікувана вартість становить 12,24 млн грн, тож, кінцева ціна може бути нижчою, якщо зголоситься кілька учасників, а може й вищою, якщо торги визнають такими, що не відбулися.

Контракт охоплює геть усе: від тунелів і вентиляційних шахт до адміністративних будівель, електродепо й навіть бази відпочинку “Метро” в селі Літки. До списку входять усі діючі станції трьох ліній метро, притунельні й пристанційні споруди, колії, тягові підстанції та ще з десяток технічних об’єктів, які пасажири ніколи не бачать, але без яких метро просто не працює.

Послуга потрібна для оперативного реагування у випадку надзвичайних ситуацій. Це не оплата за вже виконані аварійні роботи, а своєрідна “підписка на готовність”: підрядник зобов’язується тримати фахівців напоготові, цілодобово чергувати й у разі потреби негайно виїжджати на об’єкт. Якщо щось станеться – реагують і ліквідовують наслідки, не станеться – все одно мають бути на зв’язку й у повній готовності. Тобто метрополітен платить за постійне прикриття всієї мережі, а не за один конкретний ремонт.

Термін дії договору – рівно рік. Переможець тендеру має розпочати надання послуг одразу після підписання угоди і працювати до 31 травня 2026 року. Оплата здійснюватиметься щомісяця на основі актів виконаних робіт, незалежно від того, були виїзди чи ні – головне, щоб команда була напоготові цілодобово й безперебійно.

Після повномасштабного вторгнення метро стало не лише транспортом, а й укриттям у прямому сенсі. У критичних ситуаціях саме підземка бере на себе головний удар, продовжує працювати під обстрілами, приймає людей уночі. Тож, забезпечити її стабільну роботу – це питання безпеки десятків тисяч мешканців.

Метрополітен посилається на постанову Кабміну, згідно з якою об’єкти критичної інфраструктури, як-от метро, мають обов’язково перебувати під аварійно-рятувальним прикриттям. У тендерній документації чітко прописані вимоги до якості, порядку співпраці й можливого залучення субпідрядників. Але всю відповідальність несе головний виконавець.

У підземці шукають професійних планувальників, та хочуть витратити третину мільярда гривень на перенесення лінії ЛЕП

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що КП “Київський метрополітен” шукає того, хто б розробив йому план розвитку на наступні три роки. Відповідний тендер оголошений на платформі публічних закупівель ProZorro, а переможцеві виплатять за його роботу 300 тис грн. Часу ж на виконання залишиться не так і багато – до 15 липня 2025-го.

Крім того, ми розповідали, що КП “Київський метрополітен” витратить додаткові понад 324 млн грн для продовження будівництва метро на Виноградар. Це обумовлено необхідністю перенесення високовольтних ліній електропередач на ділянці будівництва нової станції метро “Проспект Правди”, що входить до складу будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену. Перенесення ЛЕП є необхідною умовою для продовження будівельних робіт.

Джерело

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.