Шляхопровід біля станції метро “Почайна” у Києві знову привернув увагу міських служб. Здається, що “велике будівництво Кличка” навколо вулиці Богатирської триває безкінечно. Цього разу планують не будувати або ремонтувати, а проводити перевірку, проте мета цього обстеження залишається невідомою. Раніше ми вже повідомляли про завершення капітального ремонту у 2020 році. Тепер об’єкт перевірятимуть на залишкову міцність — з обох сторін та за окремими контрактами.

Державне підприємство “Київавтошляхміст” нещодавно підписало два окремі контракти на обстеження шляхопроводу, який перетинає вулицю Богатирську та проспект Оболонський біля станції метро “Почайна”. Перший контракт стосується частини з боку Мінської площі, в той час як другий — зі сторони Північного мосту. Вартість кожного з контрактів становить 419,5 тис. грн, що в сумі надає майже 840 тис. грн.

Виконавцем у обох випадках стало одне і те ж підприємство – ТОВ “Конструкторське бюро “Технодіагностика”. Роботи повинні бути завершені до 31 грудня цього року. Існує ймовірність, що міст реагуватиме на таку підвищену увагу, адже він був відкритий після капітального ремонту лише в жовтні 2020 року.

Цікаво, що обидві закупівлі були проведені без конкурентних торгів. Як зазначає замовник, попередні процедури не відбулись через брак пропозицій, тому контракти підписали напряму. В обґрунтуваннях зазначена однаковість мети: оцінка несної здатності споруди, визначення залишкового ресурсу та внесення змін до технічного паспорта.

Не зважаючи на нещодавній капремонт, обстеження визнали “нагальною потребою”. У документації підкреслюється, що мета полягає не лише в технічній оцінці, але й у підготовці рекомендацій для подальшої експлуатації. Для мешканців це означає, що міст, який було оновлено чотири роки тому за бюджетні кошти, знову проходить всебічну перевірку.

Що стало причиною для такої терміновості, у документах не уточнюють. Проте, як зазначав Віталій Кличко під час відкриття у 2020 році, “завдяки якісному ремонту та впровадженню сучасних технологій, термін експлуатації конструкцій шляхопроводу становитиме мінімум 35 років”. Під час ремонту, за словами міського голови, довелося фактично відновлювати опорні конструкції, адже за 30 років експлуатації шляхопровід жодного разу не ремонтувався.

У Києві розпочали капремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину

Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що з 9 травня розпочато ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра) на Троєщину з Труханового острова. Однак, рух транспорту мостом буде обмежений частково – у напрямку станції метро “Почайна”, до кінця року.

Також раніше ми повідомляли, що на Північному мосту Києва заборонили рух двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, третій міст столиці зіткнувся з обмеженнями руху для вантажного та важковагового транспорту. До цього часу міст метро було визнано аварійним, а на міст Патона у Києві дозволено в’їзд лише транспорту вагою до 3,5 тонн (вага завантаженого пікапа).

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.