26 та 27 липня стануть кульмінаційними днями фестивалю “Поверхи” у столичному ТРЦ Respublika Park. Формат заходу включає книжковий ярмарок, освітні події, художні виставки, фешн уікенд, інтерактиви для дітей та виступи артистів. “Поверхи” поєднують культуру з благодійністю – це концепція, що знаходить відгук у серцях киян, і ці вихідні пропонують останній шанс приєднатися.

Фестиваль “Поверхи” у Києві – подія, що об’єднує культуру, моду, технології та благодійність. Його мета – створити простір, де креативність і культура стають засобами допомоги: цьогорічна ціль – зібрати 3 млн грн на імпланти для ветеранів в реабілітаційному центрі TYTANOVI. Захід проходить у ТРЦ Respublika Park і триватиме до 27 липня включно, повідомляють організатори.

У суботу, 26 липня, на відвідувачів чекає кілька цікавих подій. З 15:00 у зоні “Оазис” відбудеться Ukrainian Fashion Film Festival – покажуть роботи українських дизайнерів, дитячих брендів, а також пройдуть виступи моделей. Серед учасників – бренди NINAMI, IRYNA LUZHETSKA, One Luxy, Adam та Slonovsky. Програму відкриє виступ Амадора Лопеса, а також пройде майстер-клас з дефіле та позування.

Вечором, о 19:00, відбудеться окремий танцювальний майстер-клас від Амадора Лопеса в межах благодійної ініціативи Sport Life. А вже в неділю, 27 липня, також о 19:00 на свіжому повітрі пройти велотренування “Сайкл просто неба”.

Участь у всіх заходах безкоштовна, але попередня реєстрація є обов’язковою. Донати від 300 грн автоматично беруть участь у розіграші абонементів від Sport Life. А всі зібрані кошти будуть направлені на підтримку ветеранів, які проходять реабілітацію у центрі TYTANOVI.

Протягом вихідних у ТРЦ відбудуться й інші активності фестивалю. Зокрема, триває фотовиставка “Тіло як храм” фотографині Віри Вальчук, що присвячена сприйняттю жіночого тіла як простору сили та досвіду. Також плануються майстер-класи з малювання для дітей, підлітків та дорослих на першому поверсі комплексу.

Які ТРЦ обирають кияни

Незважаючи на зменшення часу, проведеного у ТРЦ, кияни почали витрачати більше – це стало запорукою нового етапу зростання. Найстабільніший трафік спостерігається у великих та добре розташованих торговельних центрах Києва. Серед них експерти виділяють River Mall і Respublika Park як найуспішніші об’єкти – їх площі заповнені, клієнтський потік стабільний, а доходи вже повернулися не лише до довоєнного, а навіть до доковідного рівня.

Для киян такі ТРЦ стали не лише місцем для покупок, а й соціальними просторами з власною аудиторією та інфраструктурою для відпочинку. При цьому змінюється й поведінка відвідувачів: середній час перебування скоротився з понад години до приблизно 50 хвилин, а кількість відвіданих магазинів зменшилася з 3–4 до 2–2,5.

Крім того, один із важливих факторів, що повернув киян до ТРЦ – це стабільне постачання електроенергії під час знеструмлень. Як зазначала комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, торговельні центри дедалі частіше сприймаються як тимчасовий “оазис комфорту” – тут є світло, інтернет та можливість перечекати блекаути в затишку. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік збільшилася з 3% до 10%, а у вихідні – ще більше.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.