Після понад тридцятирічного перебування на українському ринку ритейлу, корпорація «АТБ» здобула репутацію народного бренду та символу стійкості. Незважаючи на значні виклики під час війни, компанія гідно витримує тиск і продовжує відкривати нові магазини, забезпечуючи українців якісними продуктами харчування та стабільно наповнюючи державний бюджет країни.
Протягом першого півріччя 2025 року компанії групи «АТБ» сплатили податків і зборів (включаючи митні платежі та ЄСВ) на загальну суму 18,02 мільярда гривень. Цей показник на 35,9% перевищує податкові надходження за аналогічний період минулого року і є вагомим внеском у зміцнення обороноздатності України.
З цієї суми податків та зборів, перерахованих протягом перших шести місяців 2025 року, до державного бюджету надійшло 12,16 мільярда гривень (у минулому році він становив 8,68 мільярда гривень), місцеві бюджети отримали 3,81 мільярда гривень, а до цільових фондів було передано 2,05 мільярда гривень.
На компанію «АТБ» наразі припадає близько половини всіх податків та зборів, що сплачуються українським ритейлом. Так, флагман-фірма корпорації — ТОВ «АТБ-Маркет» за перші шість місяців 2025 року сплатила податків та зборів на загальну суму 14,35 мільярда гривень. З цієї суми до державного бюджету пішло 9,52 мільярда гривень, місцеві бюджети отримали 3,21 мільярда гривень, а цільові фонди — 1,62 мільярда гривень.
За останнє десятиліття податкові надходження корпорації «АТБ» зросли більш ніж у вісім разів. Відповідно до підсумків минулого року, «АТБ» перерахувала до бюджетів різних рівнів 28,61 мільярда гривень, тоді як у 2014 році сума сплачених податків і зборів становила лише 3,5 мільярда гривень.
З початку повномасштабного вторгнення податковий внесок «АТБ» до бюджетів всіх рівнів вже становить вражаючі 74,11 мільярда гривень.
Партнерський матеріал