У Києві триває активне будівництво нової гілки метро, що веде до житлового масиву Виноградар. Як повідомляє автор YouTube-каналу Avdokushyn.info Павло Авдокушин, роботи здійснюються відразу на кількох ділянках, зокрема на 212-й та частково на 213-й. Наразі зусилля будівельників зосереджені на перенесенні комунікацій і виконанні робіт на ділянці, де згодом з’явиться станція “Варшавська”.

Зокрема, важливим об’єктом є перекритий проспект Європейського Союзу, раніше відомий як проспект Правди. Під ним прокладаються майбутні двоколійні тунелі, що з’єднають станції “Мостицька” та “Варшавська”. Через ускладнені ґрунтові умови та високу водонасиченість у цьому районі проводяться роботи з джет-граутингу – глибинної цементації ґрунту, що забезпечує стабільність під котлованами й захищає територію від підтоплень.

На цій ділянці вже розпочато облаштування частини стін у ґрунті, триває перенесення зливової каналізації, водопроводів, газових та електричних мереж. Старі колектори поступово замінюються новими, які відповідають вимогам підвішування, для забезпечення безперебійної роботи мереж під час земляних робіт.

На будівельному майданчику вже встановлено масивні залізобетонні елементи з маркуванням компанії “Автострада” – це будівельні частини майбутнього колектора. За словами робітників, ці конструкції виготовляються на власному заводі та направляються безпосередньо на ділянку.

На іншій стороні проспекту завершуються роботи з монтажу теплотраси та кабельних колекторів. За словами будівельників, планується демонтаж усієї повітряної ЛЕП (високовольтної лінії електропередач), а електромережі переведуть під землю. Після закінчення будівельних робіт обіцяють озеленити територію.

“Дехто скаржився, що на цій території знищили всю зелень, і зараз тут все виглядає жахливо. Але я нагадаю, що це не просто зелена зона — це “смуга відчуження” під високовольтними лініями,” – зазначив блогер, коментуючи плани щодо відновлення зелених насаджень.

Також триває підготовка до будівництва станції метро “Варшавська”. Частина стін у ґрунті вже була зведена попереднім підрядником, але через щільну інженерну інфраструктуру процес вимагає додаткової прокладки мереж. Станція матиме платформу з обох боків центральних колій – за дизайном вона нагадуватиме “Вирлицю” чи “Дніпро”.

На ділянці активно працює буровий комплекс “Касагранде”, який проводить вертикальні занурення ковша в ґрунт під бентонітовим розчином. Також тривають роботи зі зведення монолітних конструкцій станції, зокрема армування, бетонування колон, стін та перекриттів.

“Виявилось, що “Автострада” придбала для себе нову, сучаснішу “Касагранде”, що перевершує модель, яку використовував попередній підрядник. І ще один цікавий момент: тут використовують ківш шириною 800 мм, а не 600 мм, як на інших ділянках. Це пов’язано з глибиною стіни — де глибше, там і товстіший ківш,” – пояснив блогер.

Також на частині 212-ї дільниці, де планується розташування станції метро “Варшавська”, з’явився бентонітовий завод, що забезпечує роботу “Касагранде”. Авдокушин зазначив, що на цій ділянці вже були частково зведені стіни у ґрунті попереднім підрядником, але залишилося багато пропусків через наявність комунікацій.

Окрема частина проекту – це обертові тупики для технічного обслуговування поїздів. Тут вже з’явилися перші бетонні конструкції для пунктів технічного обслуговування, вентиляторних та дренажних вузлів. За інформацією представників компанії “Автострада”, для реалізації проекту незабаром очікується надходження нової спеціалізованої техніки, придбаної спеціально для цих робіт.

Кличко озвучив терміни здачі метро на Виноградар: коли запустять перший поїзд і що нового на будмайданчику

Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий етап: на майданчику станції “Мостицька” розпочали зведення діафрагмових стін, які зміцнюватимуть котлован для підземних споруд. Це один із ключових етапів проекту, що вимагає високої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому підрядник залучив для виконання робіт новітню высокотехнологічне обладнання – бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.

Також ми писали, що до Дня Києва в травні міський голова столиці Віталій Кличко зробив гучну заяву стосовно термінів завершення будівництва “зеленої” лінії метро. Мова йде про дві станції, “Мостицька” та “Проспект Правди” у Подільському районі. Мер запевнив, що обидві станції будуть здані впродовж наступних двох років.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.