Київський ТРЦ ЦУМ представив свій модний бренд під маркою BASIX. Асортимент включає одяг, взуття та аксесуари, створені з преміальних матеріалів та високої якості. Основна увага бренду зосереджена на smart- і sport-casual стилях (сорочки, жакети, трикотаж тощо), що є сучасною інтерпретацією класичного гардеробу. Ціни на продукцію київського бренду помірні, але не можна сказати, що вони зовсім низькі: це радше одяг для столичних любителів комфорту.

Про запуск нового бренду BASIX, що включає одяг, взуття й аксесуари, повідомила Українська рада торгових центрів. Вони зазначають, що бренд пропонує “сучасну інтерпретацію” класичного гардеробу, серед якого основу складають smart- і sport-casual: сорочки, жакети, трикотаж, денім, взуття, білизна та аксесуари. Більшість виробленого одягу матиме мінімалістичний стиль, розроблений для універсального силуету, та буде виготовлено з преміальних матеріалів.

“Колекції виконані у візуально чіткій естетиці, мають гнучку розмірну сітку для чоловіків та жінок, створені з натуральних та функціональних матеріалів: бавовни, льону, віскози, вовни меріноса, кашеміру,” – додають в УРТЦ.

Цікаво, що “ядро команди” сформувалося з “експертизи ЦУМу”. Це 100% київські дизайнери, баєри, логісти, маркетологи та технологи, які працювали у ТРЦ під керівництвом міжнародних і українських брендів. Головною стилісткою колекції “весна-літо 2025” визначена Тетяна Немченко.

Не надто виразний, але загалом приємний дизайн, і ціна – середня

Придбати одяг можна у “очному” режимі – на першому-другому та третьому поверхах ТРЦ ЦУМ, а також через онлайн-магазин. Інформатор дослідив каталог на сайті: одяг у стилі “класичний”, без особливих акцентів у дизайні. Ціни не можна назвати занадто низькими, наприклад, штани – джинси або класичні – вартують близько 5 тис грн, а сорочки чи блузи – від 1,5 до 3 тисяч.

Взуття також представлено у середній ціновій категорії. Шкіряні зимові чоловічі черевики обійдуться у 8-9 тисяч гривень, демісезонні шкіряні кеди – близько 5 тис грн. Жіночі балетки або класичні туфлі на каблуках коштуватимуть 6-6,5 тис грн, а важкі зимові черевики з нубука можуть коштувати до 10 тис грн.

Скласти з речей цього бренду чоловічий гардероб коштуватиме 20-25 тисяч доларів
Скласти з речей цього бренду простий чоловічий гардероб коштуватиме 25-30 тисяч гривень

Найцікавіше у цій ініціативі – це експеримент самого ЦУМу, адже ТРЦ рідко наважуються створити власну торгову лінію. Можливо, хоч і невиразні, але ці речі насправді можуть бути якісними. Ще одним “бонусом” для покупців стане можливість похвалитися, що продукцію придбано у київському ЦУМі та від бренду ТРЦ.

Як ізраїльтянин Керзнер придбав два знакові об’єкти у Києві, а молодь ледве не розтрощила ТРЦ Lavina Mall

Нагадаємо, у червні 2025 року Інформатор повідомляв про одну з найбільших угод на ринку київської нерухомості: два знакові столичні об’єкти отримали нового власника. Ізраїльський підприємець Офер Керзнер, який уже володіє комерційними об’єктами у столиці, стане новим власником. Він планує модернізацію універмагу “Україна” та частини БЦ Леонардо.

Також ми розповіли про дивний інцидент, який стався у одному з найбільших ТРЦ Києва, Lavina Mall у Святошинському районі. Під час вибуху у вівторок, 24 червня 2025 року, група молодиків вчинила бійку з поліцією, намагалася виламати двері до одного з магазинів. За свідченнями очевидців, правоохоронці затримали щонайменше кількох молодих людей і відвезли їх до відділу поліції.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.