На нещодавно оновленій зупинці “Завод Оболонь” у Києві встановлено покажчик, що інформує про автобусний маршрут №100. Цей маршрут, який колись сполучав Троєщину з Мінським масивом, був скасований, але в “Київпастранс” обіцяли його відновлення навесні 2024 року, хоча лише після того, як закінчиться ремонт тунелю метро на “синій” лінії. Проте, “сотка” так і не повернулася, причини її скасування коливалися від нестачі рухомого складу до слабкого пасажиропотоку. Однак, тепер є новий шанс на відновлення маршруту, який знову з’єднає Мінський масив і Троєщину.

Про те, що на відремонтованій зупинці “Завод Оболонь” встановлено інформаційний покажчик про автобус №100, повідомили у Facebook-спільноті “Моя Оболонь”. Популярний маршрут, який почав змінюватися ще у 2014 році і згодом взагалі був скасований, знову став предметом дискусій про його повернення. Поява таблички з номером 100 може свідчити про можливість його відновлення, однак КП “Київпастранс” поки не надала жодних офіційних коментарів на цей рахунок.

“Незважаючи на успішне набрання голосів петицією з вимогою його відновлення, у травні КП “Київпастранс” відмовила, посилаючись на численні капітальні ремонти шляхопроводів, внаслідок чого додаткові автобуси необхідні для заміни тимчасово непрацюючого електротранспорту”, – зазначається у дописі спільноти “Моя Оболонь”.

Петиція була подана у лютому 2025 року, коли стало очевидно, що обіцянки повернути маршрут №100 не були виконані. Автори акцентували, що поточні маршрути не забезпечують належного зв’язку між Троєщиною, Мінським масивом і Вигурівщиною. Хоча тролейбус №47 та автобус №73 частково дублюють маршрут, дістатися з Мінського масиву на лівий берег залишається складно. Також пропонувалося переорієнтувати автобус №32, що курсує на Нивки, у напрямку Оболоні.

Вперше після скасування маршруту його згадали в березні 2024 року. Начальник служби організації руху КП “Київпастранс” Тимур Костенко тоді зазначив, що питання повернення маршруту вирішуватиметься після завершення ремонту метро на синій лінії, оскільки автобуси використовуються як тимчасові замінники електротранспорту.

Цю інформацію підтверджують й активісти, які зазначали, що плани повернення автобусу №100 у вересні 2024 року зірвались, оскільки звільнені автобуси вручили на обслуговування маршруту тролейбусів №24 та №36, які не могли працювати через ремонт метро. Після завершення ремонту виявилося, що в місті немає вільного транспорту, й бракує водіїв, половина з яких мобілізована. А вже на початку 2025 року начальник управління дорожньої інфраструктури Дептрансу Валентин Кульбако під час брифінгу повідомив, що плани повернення маршруту №100 немає через недостатній пасажиропотік.

Мешканці Києва з цим не погоджуються, адже маршрут раніше стартував від автобусного депо №6 на Троєщині, проходячи через Воскресенку та Оболонь, та завершувався на вулиці Сошенка. У ранкові та вечірні години він слугував важливим сполученням для жителів лівобережних районів, які добиралися до метро і поверталися додому. Тож, тепер пасажири сподіваються, що інформаційний покажчик про автобус №100 на оновленій зупинці на Оболоні був встановлений не “за звичкою”, а внаслідок рішень керівництва “Київпастранс”.

За що критикують Київпастранс: неправильні терміни ремонту фунікулера і незрозумілі умови для пасажирів трамваїв

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв, що у київських “транспортних” пабліках обговорюють дивну політику КП “Київпастранс”, згідно з якою пасажирів більше не пускають у салони трамваїв на кінцевих зупинках. Користувачі просять відкривати двері в трамваях під час відстою, аби пасажири могли зайти у вагони.

Також ми наводили думки транспортних експертів, які говорять про нераціональне використання фунікулера. Зокрема, мова йде про планові ремонти цього виду транспорту, які проводяться не тоді, коли попит на нього найменший, а навпаки – у “пікові” літні місяці, у 2025 році — з 14 липня до 22 серпня.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.