Трилогія, створена режисером Даґом Йоганом Хауґерудом, складається з трьох фільмів — «Секс», «Мрії» та «Любов». У цих стрічках розглядаються різні грані людських відносин, бажань і внутрішніх конфліктів. Кожен фільм являє собою самостійну історію, але всі вони поєднані спільною темою пошуку власного «я» через інтимність і емоції.
Усі три стрічки мають подібну естетику — стриману і камерну, з акцентом на діалоги. Теми сексу, кохання та мрій представлено не як провокацію, а як філософське дослідження.
Режисер, а також норвезький бібліотекар і письменник Даг Йоган Гаугеруда, уникає моралізаторських нот, надаючи глядачам можливість для роздумів.
Романтична драма “Мрії” вийшла в прокат 31 липня, а фільми “Секс” та “Любов” – 7 серпня.
“Мрії” були нагороджені головною премією Берлінале-2025, а інші дві стрічки також отримали високу оцінку критиків.
У “Мрії” 17-річна Йоганна закохується у свою викладачку французької мови. Щоб осмислити свої почуття, вона починає вести інтимний щоденник, який випадково потрапляє до рук її матері та бабусі. Читання цього тексту спонукає їх до спогадів, переосмислення особистого досвіду й дискусії про доцільність публікації такої особистої історії. Тематика фільму охоплює: перше кохання, літературну самотерапію, межу між приватним та публічним, жіночу пам’ять і міжпоколіннєвий діалог.
Фільм “Любов” розповідає про лікарку Маріанну і медбрата Тора, які зустрічаються на поромі та заводять розмову. Тора шукає випадкові зустрічі і намагається уникнути серйозних зв’язків. Дізнавшись про його унікальний підхід до любові, Маріанна задумується, чи буде цей підхід ефективним у її житті, адже й вона досліджує можливість спонтанності у стосунках, ставлячи під сумнів соціальні норми. Основні теми фільму включають: спонтанність і емоційну стабільність, роль сексуальності в зрілому віці, і пошук балансу між свободою та зв’язком.
У “Секс” розповідається про двох колег — Торбйорна і Яна, які працюють у великій компанії, але мають радикально різні погляди на сексуальність. Один із них вирішує відверто висловити свою ідентичність, кидаючи виклик корпоративним нормам і суспільним очікуванням. Інший — навпаки — приховує свою справжню сутність через страх осуду. Їхні долі переплітаються, демонструючи, як сексуальність може бути джерелом сили або страху в залежності від обставин. Тематики картини: внутрішнє протистояння та самоприйняття, соціальні норми й корпоративна культура, вибір між свободою й безпекою.
Harpers Bazaar охарактеризував «Мрії» як «ніжну, смішну і глибоко особисту драму», яка «розширює межі сприйняття» через літературні пошуки головної героїні — старшокласниці, закоханої у свою вчительку.
Кінофестивальні журі Берлінале, зокрема Тодд Гейнс, відзначили «Мрії» як «вербально відверту і водночас стриману» стрічку, що підштовхує глядача до роздумів про межі між вигадкою і реальністю.