У Києві провели звіт про вивезення старих і занедбаних автомобілів на спеціалізовані майданчики, призначені для зберігання таких транспортних засобів. За півроку, починаючи з лютого 2025 року, коли відповідне доручення видало керівництво військової адміністрації на чолі з Тимуром Ткаченком, роботу успішно завершили в двух районах — на Солом’янці та в Шевченківському. Загалом залишилося вивезти тільки 194 автомобілів — найбільше з них зареєстроване на Троєщині.

Ці статистичні дані нещодавно були озвучені на Telegram-каналі КМВА. Вони відмітили, що в кожному районі столиці створені комісії, які займаються виявленням покинутих авто, пошуком їх власників і видачею приписи, згідно з якими автомобілі мають бути забрані або приведені в належний стан. Якщо ж власники це не зроблять, транспортні засоби відправляються на спеціалізований майданчик. На весну 2025 року в Києві нарахували понад тисячу таких авто, які планують прибрати до осені.

На сьогодні в двох районах завдання виконано на 100% — це стосується Солом’янського та Шевченківського районів. В інших районах все ще залишаються покинуті автомобілі, і, як правило, це всього лише дві-три одиниці техніки в кожному з них. Найбільше покинутих авто все ще є на Троєщині, у Деснянському районі столиці. Варто зазначити, що саме там спостерігалося найбільше старих і покинутих автомобілів — кожна третя машина в Києві з пошкодженими колесами чи знищеним салоном фіксувалася саме на цій території.

Скільки автомобілів потрібно вивезти з різних районів:

  • Деснянський — 112;
  • Святошинський — 23;
  • Голосіївський — 22;
  • Дніпровський — 20;
  • Подільський — 10;
  • Печерський, Дарницький, Оболонський — 2-3.

Цікаво, за якими критеріями у РДА визначають автомобіль “покинутою”. Це транспорт, який має ознаки занедбаності, не використовувався тривалий час тощо. Як зазначив ініціатор цих заходів Тимур Ткаченко, голова КМВА, — такі авто “своїми власниками вже, м’яко кажучи, забуті”.

Перелік критеріїв досить простий: щоб автомобіль був евакуйований, достатньо, щоб його тривалий час не використовували за призначенням. Крім того, транспорт має істотні ознаки втрати експлуатаційних можливостей (наприклад, не лише спущені колеса, але й розбиті вікна). Також вивозять автомобілі, які були знищені внаслідок російської агресії.

Як у Києві почали вивозити занедбані автомобілі і про що попереджали їхніх власників

Нагадаємо, що на початку року Інформатор повідомив про початок прибирання старих автомобілів з вулиць і парковок у спальних районах Києва, що стоять без руху тривалий час або стали відвертим металобрухтом. Вивезення організували на безкоштовні майданчики шляхом ухвалення рішення Ради оборони Києва. Транспорт, який ще потрібен його власникам, кажуть, можна забрати у будь-який час.

У березні ми також розповіли, що власники старих автомобілів у Києві стали отримувати попередження від РДА, які підкладали під двірники. У них були вказані контактні дані та пояснення, що автомобіль буде евакуйований, якщо власник його не перепаркує. Цікаво, що в поясненнях роз’яснювали, що саме мається на увазі під “покинутими” автівками — але не всі транспортні засоби, чиї власники отримали попередження, відповідали цим критеріям.

Від admin