На новій автобусній смузі на вулиці Рональда Рейгана замість громадського транспорту “відпочивають” припарковані автомобілі. Тут їм нічого не заважає – ані евакуатори, які ще не виявили це “привабливе місце”, ані автобуси, які курсують у цій зоні досить рідко. Як би там не було, нова розмітка, що з’явилася, миттєво втратила свою функціональність.
На Троєщині, на вулиці Рональда Рейгана, нова автобусна смуга повністю заповнена припаркованими машинами, повідомляють у Фейсбук-спільноті “Київ оперативний”. Розмітку нанесли нещодавно, проте частина дороги, призначена для автобусів, стала суцільною неконтрольованою парковкою. Місцеві жителі активно обговорюють цю ситуацію в соцмережах, і більшість з них не бачить сенсу в існуванні цієї смуги, адже громадський транспорт тут практично не курсує, а заторів не було навіть при відсутності автобусної інфраструктури.
Ті, хто виступає проти стихійного паркування, згадують про подібні випадки на інших вулицях, наприклад, на Максимовича, де смуга також спочатку була запаркована, але регулярні рейди евакуаторів поступово вирішили проблему. Водночас багато коментаторів сумніваються, що рейди на Рейгана будуть ефективними, або взагалі відбудуться. Дехто вважає, що інфраструктуру створено лише формально, з метою витратити бюджетні кошти, не маючи на меті реального поліпшення руху. Лунають і звинувачення в тому, що таким чином “відмивають гроші” або створюють передумови для нових штрафів.
Зокрема, звертається увага на те, що частина припаркованих автомобілів належить співробітникам місцевого управління поліції, що підвищує рівень скептицизму щодо можливості реального контролю. Проте Сергій Дубенко, заступник директора Департаменту територіального контролю, в коментарях зазначив, що інспекція з паркування вже запланувала рейд на цій ділянці.
Активісти також звернули увагу на бюрократичні затримки з боку Департаменту транспортної інфраструктури, який протягом кількох місяців не погоджував схему організації дорожнього руху на Рейгана. Як заявляє активіст Павло Постоєнко, усі інші відомства, зокрема патрульна поліція та “Київавтодор”, ще навесні схвалили цю схему, але Департамент затягував розгляд. У серпні з’ясувалося, що у “Київавтодору” вже не залишилося коштів на реалізацію навіть частини проєкту цього року. В офіційній відповіді Департаменту йдеться про плани завершити повну реалізацію нової схеми організації дорожнього руху на вулиці Рейгана до 2026 року.
Паркомісця вже стають окремим об’єктом нерухомості – тенденція
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що паркомісця у Києві стають окремим об’єктом нерухомості та привабливою інвестицією. Машиномісце в центрі столиці нині може коштувати більше, ніж житло. Але на відміну від квартир, які можуть роками простоювати, такі об’єкти одразу приносять прибуток інвесторам.
Також повідомлялось, що на місці занедбаного ринку у “Ямі” біля Центрального вокзалу облаштовується новий паркінг. Там створюють паркомісця, щоб вирішити проблему, що виникла біля вокзалу після зміни організації транспорту та створення велодоріжок на місці колишньої парковки.