Вивчивши опубліковані фінансові й податкові звіти корпорації “АТБ”, редакція звернула увагу на дійсно вражаючі масштаби діяльності компанії. У відповідь на наш запит у мережі надали невідомі раніше дані: протягом року “АТБ” здійснює близько одного мільярда транзакцій.
Це перший раз, коли опублікований такий показник роботи найбільшої локальної мережі, і це безперечний рекорд в українському ритейлі за кількістю чеків — жодна інша торгівельна мережа в Україні не досягла подібних масштабів у спілкуванні з клієнтами. Про це інформує Інформатор, посилаючись на obozrevatel.com.
Щоденні чеки в більш як 1280 магазинах мережі свідчать не лише про величезний бізнес, але й про важливу підтримку продовольчої безпеки країни та значний донор податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів і гуманітарних програм.
Географія та динаміка зростання
За інформацією компанії, до кінця 2025 року “АТБ” планує відкрити до 40 нових маркетів, що дозволить дійти до позначки у 80 нових магазинів за рік. Цей показник стане найвищим з 2022 року.
Найбільшу концентрацію “АТБ” має в Київській області — 272 магазини, друге місце посідає рідний для компанії Дніпропетровськ з 216 магазинами, а третє — Львівщина, де функціонує 92 магазини мережі.
Магазин, відомий кожному українцеві
Згідно з соціологічними опитуваннями, понад 95% громадян мають позитивний досвід покупок в “АТБ”, а кількість споживачів, що постійно роблять покупки в цій мережі, перевищує 3 мільйони.
Попит залишається стабільно високим — представники мережі поділилися ще одним ексклюзивом: середній чек нині становить понад 250 гривень, а за одну покупку клієнт зазвичай обирає 6–7 товарів. У середньому, касир обслуговує близько 350 покупців за зміну, надаючи якісний сервіс та оперативність.
Безперечні улюбленці споживачів — товари власних торгових марок “АТБ”, які пропонуються за конкурентними цінами. У топ-5 найпопулярніших товарів за обсягом щоденних продажів входять: курячі яйця, цукор, картопля, банани і ексклюзивна 2-літрова Coca-Cola, яка на українському ринку представлена виключно в мережі “АТБ”.

Широке зростання — вигода для країни і людей
У першому півріччі 2025 року корпорація “АТБ” сплатила податків і зборів, включаючи митні платежі та ЄСВ, на загальну суму 18,02 мільярда гривень — на 35,9% більше, ніж попереднього року. З державного бюджету надійшло 12,16 мільярда гривень, місцеві бюджети отримали 3,81 мільярда гривень, а до цільових фондів було спрямовано 2,05 мільярда гривень. Лише флагманське підприємство корпорації — ТОВ «АТБ-Маркет» — перерахувало 14,35 мільярда гривень, з них 9,52 мільярда гривень — до державного бюджету, 3,21 мільярда гривень — до місцевих бюджетів, 1,62 мільярда гривень — до цільових фондів.
Загальний податковий внесок підприємств “АТБ” до бюджетів усіх рівнів з початку повномасштабного вторгнення досягає 74,11 мільярда гривень. “АТБ” входить до десятки найбільших платників податків України та забезпечує близько половини всіх податкових надходжень від ритейлу в країні.
Лідер за товарообігом
За перші шість місяців 2025 року товарообіг “АТБ” склав 139,39 мільярда гривень (з ПДВ та акцизом) — це на 19,8% більше, ніж за аналогічний період 2024 року. Мережа продовжує традицію пропонування цін, які часто є найнижчими після виробника, і постійно дотримується системи акцій і знижок, включаючи спеціальні умови для володарів ко-брендових карток (вже понад 2 мільйони таких карток).
Роль під час війни
“АТБ” не лише підтримує продовольчу безпеку України, а й активно допомагає армії, громадам та людям. Незважаючи на мільярдні втрати через бойові дії та окупації, компанія залишається одним із найстабільніших постачальників продуктів — щоденна праця понад 59 тисяч співробітників забезпечує українцям доступ до товарів навіть у найскладніші часи.
“АТБ” став не просто місцем для покупок, а національним брендом, який щодня підтверджує: масштаб може поєднуватися зі згуртованим лідерством на користь країни та її громадян.

Партнерський матеріал