Про це інформує компанія Autostrada.

Як стало відомо з інформації, опублікованої 23 червня, у нову виробничу базу входитиме:

  • Сучасний бетонний комплекс Liebherr з продуктивністю понад 100 м³ на годину.
  • Цех металоконструкцій.
  • Завод залізобетонних виробів, що виготовляє основні елементи для підземного будівництва.
Фото: facebook.com/Autostrada

Для укріплення ґрундів і створення надійної основи компанія придбала чотири установки Jet Grouting, а також бурову установку Casagrande B200 і бентонітовий завод S.A.I.C.I. для реалізації технології «стіна в ґрунті». Окремо понад 15 мільйонів євро передбачено на тунелепрохідницький комплекс, запуск якого заплановано на початок 2026 року.

Проєкт здійснюється виключно силами Autostrada без привлечення субпідрядників. Компанія здійснила комплексну перепідготовку персоналу, вводячи інноваційні технології, які раніше не застосовувалися в Україні, і сформувала повний замкнутий цикл виробництва.

Фото: facebook.com/Autostrada

Autostrada підкреслює, що така модель дозволяє ефективно контролювати всі етапи роботи та дотримуватись високих вимог до підземного будівництва.

У контракті між Київським метрополітеном і Автострадою зазначено, що термін виконання будівельних робіт становитиме 30 місяців (завершення заплановано на початок 2027 року), а вартість проєкту складає 13,785 мільярда гривень. Однак, власник Автостради Максим Шкіль у серпні 2024 року висловлював сумніви щодо виділення такої значної суми під час війни.

Нагадаємо, працівники КП “Київблагоустрій” зустрілися з нетиповою ситуацією: на проспекті Європейського Союзу, 66, МАФи розташовувались прямо посеред будівельного майданчика, заважаючи реалізації будівництва гілки метро.