Журналісти з Азербайджану опублікували запис, на якому чутно наказ відкрити вогонь по рейсу AZAL. Літак, що належить Azerbaijan Airlines, зазнав аварії 25 грудня неподалік казахстанського міста Актау.

Про це повідомляє Minval Politika.

До редакції надійшов анонімний лист із матеріалами про нібито збитий літак під час підльоту до Грозного в Росії. У листі є пояснювальна записка капітана розрахунку протиповітряної оборони Дмитра Паладичука, який стверджує, що вогонь по літаку відкрили за наказом Міноборони РФ. Крім того, видання отримало відео, аудіозаписи та деталі про неналежний стан техніки.

«О 8:13:30 я дав команду на ураження оператору. О 8:13:33 ракета зійшла зі спрямовувальної. О 8:13:47 ЦВС БМ-72В6 видав повідомлення, що ціль пропущена. О 8:13:48 я дав команду на повторний обстріл», — зазначено в пояснювальній записці.

Пояснювальна записка
Фото: Minval Politika

Журналісти також продемонстрували фрагмент аудіозапису, на якому голос чоловіка наводить координати, які збігаються з даними з пояснювальної, а потім вигукує: «Вогонь! Я кажу, вогонь!» Після цього лунає вибух, а коли оголошують, що ціль пропущена, той же чоловік говорить: «Повторно! Ще раз!».

Журналісти поки не розкривають всі отримані записи, оскільки їх ще мають вивчити слідчі органи.

Minval Politika зазначає, що не може підтвердити автентичність цього листа, хоча він містить підпис капітана. Водночас аудіозаписи вважаються цілком реальними, оскільки інформація в них збігається.

Тим часом російське видання «Агентство» з’ясувало, що 32-річний Дмитро Паладичук, який підготував пояснювальну записку, справді служив у протиповітряній обороні. Він народився в Казахстані, а згодом служив у різних частинах ППО на території Росії.

Деталі катастрофи

25 грудня літак Azerbaijan Airlines виконував рейс зі столиці Азербайджану, Баку, до російського міста Грозний (Чеченська Республіка). Однак, кілька разів змінивши маршрут, він зруйнувався поблизу казахстанського Актау. Внаслідок цього загинули 38 осіб на борту.

У росавіації попередньо стверджували, що аварія сталася через зіткнення з птахами. За даними аеропорту Грозного, літак через туман перенаправили до Махачкали, а звідти — до Актау. Проте аналітики відзначали, що ці версії виглядають сумнівними.

Хоча того ранку над регіоном дійсно спостерігався туман, аеропорт Грозного тимчасово закривали через оголошений план «Килим» на тлі атак безпілотників. Моніторинговий портал Flightradar24 заявив, що після підльоту до району Грозного дані про траєкторію польоту літака були викривлені — ймовірно, через заглушення сигналу GPS і підміну даних.

Також у соцмережах з’явилися кадри з хвостової частини літака — на обшивці помітні сліди, схожі на наслідки ураження. OSINT-аналітики стверджували, що вони нагадують сліди від ЗРК «Панцир». У той же час інші блогери висловлювали думку, що це могли бути пошкодження від каміння під час падіння.

Казахстанські ЗМІ з посиланням на управління охорони здоров’я Мангистауської області повідомляли, що на борту міг статися вибух. Про вибух згадують і ті, хто вижив під час аварії. Поліція порушила кримінальну справу за фактом авіакатастрофи.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.