Біля станції метро “Мінська” завершили черговий етап створення безбар’єрного простору – відновили покриття та частково замінили тротуарну плитку. Це лише перший крок у реалізації одного з десяти безбар’єрних маршрутів, які планують облаштувати в Києві. Проте, багато оболонців вважають, що “перекладка плитки” є відмиванням коштів та показовою діяльністю.

Про завершення одного з етапів робіт з облаштування безбар’єрного середовища на вулиці Левка Лук’яненка КП ШЕУ Оболонського району повідомило 2 липня 2025 року. Біля станції метро “Мінська” комунальники демонтували старі бар’єри навколо люків, вирівняли їх до рівня тротуару і проїзної частини, частково замінили плитку з установкою тактильної. У майбутньому планують облаштувати тактильну навігацію, знизити бордюри та оновити асфальт.

Однак в коментарях під публікацією комунальників у Facebook чимало киян висловлювали незадоволення. Користувачі зазначили, що тактильна плитка з’явилася лише на ділянці від “Дрім Тауну” до Ощадбанку, що становить близько 500 метрів. Тож, що робити далі людям з порушенням зору – не йти чи миттєво здобути зір? Крім того, мешканці скаржилися на розбиті дороги, яким ніхто не надає уваги, звинувачуючи районну адміністрацію в намаганні навести лад лише перед власними вікнами. Звісно, багато коментаторів ставлять під сумнів доцільність таких робіт у воєнний час.

Але те, що так обурило оболонців, не є локальним благоустроєм, а тільки частиною реалізації проєкту з облаштування повноцінного безбар’єрного маршруту. Він проходитиме від ЦНАПу Оболонського району на вулиці Левка Лук’яненка до Центрального залізничного вокзалу. Його довжина складе понад 17 км, і він проходитиме через десятки ключових соціальних та медичних установ, таких як Охматдит, Центр дитячої кардіології та лікарня №8, управління соціальної та ветеранської політики Шевченківської РДА.

У межах маршруту планують забезпечити доступність пішохідних переходів, встановити направляючу та попереджувальну тактильну навігацію до зупинок громадського транспорту, знизити бордюри, а також встановити електронні табло на деяких зупинках. Автобус №50 забезпечить зв’язок між районами. Відповідно до плану, маршрут повинно стати зручним для осіб з інвалідністю, батьків з візками та всіх, хто потребує доступного середовища.

У Києві на станції метро Вокзальна встановлюють пандуси

Інформатор повідомляв, що на станції метро “Вокзальна” у Києві 18 червня 2025 року розпочали монтаж пандусів для входу та виходу. Таким чином, у КП “Київський метрополітен” підвищують доступність станцій підземного транспорту. В метро запевняють, що пандуси відповідатимуть усім нормам та стандартам безбар’єрності. Варто зазначити, що вже встановленим пандусом користуються не лише містяни та гості Києва, яким необхідна інфраструктура для маломобільних осіб, але й ті пасажири, які мають важкі валізи. Переміщати вантаж значно легше, ніж підіймати його сходами – відтак, пасажири потягів, що прибувають до столиці, уже оцінили нову інфраструктуру.

Також ми зазначали, що наприкінці 2024 року на перехресті вулиць Олекси Тихого та Вадима Гетьмана у Солом’янському районі облаштували наземний пішохідний перехід. До світлофора прикріпили сигнал для велосипедистів, проте він наразі не працює, оскільки поряд відсутня велосипедна інфраструктура. Ймовірно, найближчим часом її тут створять – наприклад, частину проїзної смуги віддадуть під велосипеди.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.