Про це зазначає Reuters.

Китайська влада раніше запровадила заборону на постачання літаків Boeing у зв’язку з напруженням у тарифних відносинах між США та КНР. Проте у травні заборону було знято після досягнення домовленостей про тимчасове зниження мит.

Постачання літаків уважно слідкують на Волл-стріт, оскільки виробники отримують основну частину оплати під час передачі літаків замовникам, відзначає видання.

Зростання обсягів постачання відбулося в умовах зусиль Boeing щодо відновлення після тривалих збоїв у виробничих процесах та криз, які спричинили суттєве боргове навантаження.

З п’яти літаків серії 737 MAX, переданих китайським клієнтам, ще три були поставлені до Китаю – один з моделей 787 та два вантажних 777.

У травні Boeing доставив 44 літаки, а в червні 2024 року – 45. У першій половині 2025 року компанія передала 280 літаків.

У червні обсяги замовлень зменшилися в порівнянні з травнем, коли Boeing зафіксував шостий найнижчий місячний рівень замовлень в історії компанії, згідно з її даними.

З початку року Boeing отримав 668 замовлень, з яких 625 вважаються чистими (після врахування скасувань та змін).

Нагадуємо, що будівля, яку використовувала компанія Boeing у Києві, отримала серйозні ушкодження під час масштабної російської повітряної атаки, і удар, ймовірно, був спрямований саме на американську аерокосмічну компанію.