У Київському метро знову відзначено труднощі з безконтактною оплатою. Чим викликані ці проблеми і коли вони будуть усунені, залишається незрозумілим не лише для пасажирів, а й для самих працівників підземки. Наразі оплата проїзду банківською карткою можлива лише один раз на добу, що суттєво ускладнює життя активним користувачам метрополітену.
Про ситуацію, коли спроба проїхати в метро обертається довгою чергою та пошуками готівки або альтернативних методів оплати, повідомила на своїй Facebook-сторінці депутатка Київради Вікторія Пташник. За її інформацією, проблема була помічена ще 30 травня, однак досі не вирішена. Споживачі мають можливість здійснити безконтактну оплату лише один раз на добу, а усі наступні спроби термінали блокують.
Щоб з’ясувати причини збою системи безконтактної оплати та заходи, що вживаються для його усунення, Пташник направила депутатське звернення до в.о. начальника Київського метрополітену Вигівського. Як пасажир, вона не змогла отримати жодної інформації про ситуацію. Працівники метрополітену лише зауважили, що мова йде про “збій системи”, і порадили користуватися іншими картками або застосунком “Київ цифровий”. Окрім того, у своєму депутатському зверненні Пташник наголошує, що жодної офіційної інформації про причини або терміни усунення несправності від КП “Київський метрополітен” не надійшло.
“Більше того, співробітники метрополітену кажуть, що неодноразово інформували на їхню «гарячу лінію», але керівництво не реагує. Хоча для когось це може виглядати як дрібниця, але такі проблеми спричинюють черги біля турнікетів і створюють незручності для всіх, хто користується метро”, – написала депутатка.
У коментарях до посту кияни підтверджують масштабність проблеми. Багато пасажирів зазначили, що збої тривають вже близько трьох тижнів, при цьому деякі з них пам’ятають, що ситуація спостерігалася ще з 20 травня. Користувачі підкреслюють, що це не проста проблема: часом люди залишають свої авто та поспішають у метро, не маючи з собою готівки, і опиняються перед неможливістю повторної оплати.
В коментарях до допису заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн пояснив, що можливість повторного використання сервісу обмежена не на цілий день, а на кілька годин. Це нібито робиться для безпеки розрахунків, але банк разом із постачальником рішення вже працює над скороченням цього часу до мінімуму.
У столичному метро заплановано дослідження старих вагонів та створення трирічного плану розвитку
Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв про те, що КП “Київський метрополітен” проведе експертизу вагонів, що курсують, у зв’язку з їх досягненням зазначеного строку служби. Загалом планується перевірити 110 одиниць кузовів, серед яких звичайні типи вагонів, що експлуатуються в столиці, та найстаріші “модель Е”, випущені у 1963-1969 роках. На тендер подалися дві компанії, і потенційний переможець аукціону пропонує провести дослідження за 2,1 млн грн.
Окрім того, ми раніше повідомляли, що столичний метрополітен шукає фахівця, який би розробив план розвитку на наступні три роки. Тендер цього напрямку оголошений на платформі публічних закупівель ProZorro, а переможцеві виплатять 300 тис грн. Часу на виконання залишилось небагато – до 15 липня 2025 року.