Україна переходить на європейський стандарт напруги, 230В. Це дещо вища напруга, ніж було досі (нині діє ще “радянський” стандарт у 220В), відтак, багато в кого є питання щодо безпеки для побутової техніки, та й проводки у квартирах і домівках: чи не згорить холодильник і праска? У компанії YASNO, що постачає електрику, зокрема, киянам пояснили, чи слід перейматись через новацію.

Аби розповісти побутовим користувачам про новий стандарт, у YASNO створили окремий пост з інфографікою про перехід на 230В для споживачів. І – так, перейматись дійсно немає через що: більшість сучасної техніки вже давно розрахована на “вилку” в напрузі – від 220 до 240В. Все вказано у техпаспортах на прилади й наліпках на їхніх корпусах, додають у компанії.

“Якщо техніка вироблена після 2000 року, то вона вже розрахована на роботу в діапазоні 220-240В. Це загальноєвропейський стандарт, тож такі пристрої спокійно працюють як при 220В, так і при 230В”, – зазначають у YASNO.

Також у компанії відповіли на питання про те, чи зросте навантаження на проводку після переходу на новий стандарт. Насправді воно стане навіть менше, це – з уроків фізики за середню школу: якщо напруга зростає, то сила струму зменшується – а саме він створює основне навантаження на мережу. Тож новація навіть трохи покращить ситуацію у будинкових мережах, зазначають енергетики.

“230В – це європейський стандарт, до якого вже давно готова і техніка, і мережі. Це крок до більшої сумісності, надійності та енергоефективності”, – зауважують фахівці.

Загалом, кажуть у YASNO, проблемою для техніки (будь-якої, не лише старої) можуть становити не зростання напруги, а старі розетки, погані контакти, та перепади, чи скачки у напрузі. Від цього, зауважують фахівці, захищає реле, стабілізатори й справна проводка.

 

Енергетики спростили життя боржникам і покращили доступ до Особистого кабінету

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у компанії-постачальнику електроенергії YASNO нагадали киянам, як передати показники лічильника, якщо немає доступу до Особистого кабінету. Адже клієнтів, які не користуються інтернетом, насправді чимало, тож, їхні потреби теж враховуються. А за допомогою дзвінка до контакт-центру можна не тільки надати показники, а й вирішити купу інших питань.

Також ми розповідали, що YASNO не зацікавлена у відключення споживачів і робить усе можливе, аби світло в оселях боржників відновилося якомога швидше. Відключити, звісно, значно легше – так відбувається з тими, хто не реагує на жодні способи сповіщення та відмовляється погашати борг. Зворотна процедура підключення більш клопітна та тривала, але наразі й її трохи спростили.

Джерело

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.