Цю інформацію подав керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Дмитро Загуменний.

Даний набір включає анонімізовану інформацію про звернення, що надходять від мешканців столиці. Зокрема, йдеться про тип звернення та дату його реєстрації, категорію питання, спосіб надходження, місце виникнення проблеми, відповідального за виконання, статус і результат розгляду.

Набір даних розміщується через API та вже доступний на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних. Ознайомитися з набором можна за посиланням: https://e.surl.li/pbdijp.

«Публікація даних про надходження звернень — це важливий крок до підвищення прозорості та ефективності роботи міських служб. Цей набір дозволить дослідникам, аналітикам і всім, хто цікавиться роботою міських служб, бачити реакцію міста на потреби мешканців, швидкість вирішення питань і місця, де потрібні додаткові зусилля для покращення якості життя. Це сприятиме зміцненню взаємодії та довіри між громадою та міською владою. Окрім цього, забезпечуватиме цифрову та інформаційну безбар’єрність», – підкреслив Дмитро Загуменний.

Публікація цього набору є результатом діяльності Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» під координацією Управління інформаційної політики та доступу до публічної інформації апарату КМДА.

Київ активно розширює перелік відкритих даних. На Єдиному державному вебпорталі також доступні інші важливі набори, зокрема, що стосуються міської інфраструктури, транспорту, екології, освіти та соціальної сфери. З ними можна ознайомитися за посиланням: https://data.gov.ua/organization/kyivska-miska-derzhavna-administratsiia.