30 та 31 серпня в Києві відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки. Мешканці столиці матимуть можливість вигідно придбати овочі, фрукти, зелень та інші сільськогосподарські продукти від фермерів. Про це повідомляє Департамент промисловості та розвитку підприємництва, а також офіційний портал КМДА.
Зокрема, 30 серпня (субота) ярмарки пройдуть в:
- Голосіївський район – вул. Паньківська, вул. Голосіївська, 4-10;
Дарницький район – вул. Ревуцького (вздовж будинку № 27);
Деснянський район – вул. Кубанської України (в межах вул. Космонавта Поповича та просп. Лісового), вул. Миколи Закревського (в межах просп. Червоної Калини, 2-А та вул. Рональда Рейгана);
Дніпровський район – вул. Всеволода Нестайка (поряд з поштамтом «Лівобережний»);
Оболонський район – вул. Петра Калнишевського, 1-5, вул. Йорданська, 1-9;
Подільський район – просп. Степана Бандери (біля Куренівського парку);
Солом’янський район – вул. Стадіонна (в межах вулиць Патріарха Мстислава Скрипника та Богданівської);
Шевченківський район – вул. Богдана Гаврилишина, 1-17.
31 серпня (неділя) в:
- Голосіївський район – вул. Самійла Кішки (в межах вулиць Юлії Здановської та Василя Касіяна);
- Дарницький район – вул. Здолбунівська, 4;
- Дніпровський район – вул. Сулеймана Стальського (в межах вулиць Райдужної та Старосільської);
- Печерський район – вул. Джона Маккейна (в межах вулиць Іоанна Павла II та Дмитра Дорошенка);
- Шевченківський район – вул. Татарська, 32-38.
Як у Києві полюють на бабусь зі сливами та чи перетворяться ярмарки на онлайн-формат
Нагадуємо, нещодавно Інформатор зазначав, що процес організації ярмарків у столиці проходить складно, з безліччю перепон. У КП “Київська спадщина”, яке є одним з двох відповідальних за їх проведення, керівники не можуть затриматися, а створення онлайн-платформ для підприємців не захищає від корупції. Проте певна стабільність все ж таки спостерігається, і це “полювання” на стихійну торгівлю в різних районах столиці.
Також згадуємо, що за 2024 рік у Києві відбулося понад 2000 продовольчих ярмарків, а щомісяця торгові площі з фермерською продукцією відвідують близько 500 тисяч киян. Таким чином, основна функція ярмарків – соціальна: ті, хто вирощує продукцію, можуть продавати її без посередників. В найближчому майбутньому в столиці також з’явиться електронна платформа з модулем, на якому можна буде побачити детальну інформацію про кожного продавця.