“Києве, у нас є для вас щось особливе!”, – інтригує гурт “Друга Ріка” та запрошує на дводенний музичний мультиперформанс, який відбудеться на різних берегах столиці. На лівому березі, 25 липня, концерт проходитиме в ТРЦ River Mall на великій літній терасі з видом на Дніпро. А на правому, 27 липня, Валерій Харчишин і колектив виступлять на терасі ТЦ Gulliver.

Квартирник у ТРЦ River Mall: запис пісні разом із глядачами

25 липня на даху торгового центру River Mall відбудеться квартирник у два етапи з інтерактивним перфомансом. Спершу звучатиме затишна акустика, яка створить атмосферу для спогадів, підспівування та душевного тепла, а в другій частині всі зможуть активно порухатися під хіти улюбленого гурту. Особливою родзинкою стане створення пісні разом із публікою прямо під час концерту.

На часті запитання “Як проходить процес створення пісень?” гурт вирішив продемонструвати цей творчий шлях наживо. Те, що почнеться як імпровізація, має шанс стати частиною наступного альбому “Другої Ріки”, де глядачі стануть співавторами цієї історії.

“Ми прагнемо, щоб кожен концерт був унікальним. Цього разу ми хочемо реалізувати ідею, яку раніше не здійснювали – записати пісню просто під час виступу разом із вами. Це справжнє хвилювання, і мені дуже хочеться, щоб все вдалося. Ми віримо: нашим слухачам близька ця задумка, і вони охоче долучаться до інтерактиву. Важливо: купуючи квиток на концерт 25 липня, ви автоматично стаєте співавтором нової пісні. Запрошуємо вас стати частиною історії!”, – зазначає фронтмен гурту Валерій Харчишин.

Мультиформатний концерт та афтепати у ТРЦ Gulliver

27 липня, у другий день дводенного перформансу, на даху ТЦ Gulliver “Друга ріка” представить сет, поєднуючи акустику і рок-н-рол, але програма буде новою, щоб гості, котрі були в перший день, могли насолодитися чимось унікальним.

Особливістю другого дня стане закрите благодійне афтепаті, доступне всім за спеціальних умов. Всі кошти з квитків категорії “after party”, які будуть в продажу в обмеженій кількості (всього 20), підуть на підтримку ЗСУ: зокрема, на виготовлення багі – наземного дрона для евакуації поранених і доставки боєприпасів. На афтепаті гостей чекає неформальне завершення вечора, частування та подарунки, фотосесії з автографами, а також можливість поспілкуватися з музикантами.

Де та коли:

25 липня, 19.00 — тераса ТРЦ River Mall, метро “Осокорки”.

27 липня, 19.00 — тераса ТЦ Gulliver, метро “Палац спорту”.

Квитки вже доступні для купівлі за посиланням.

Які ТРЦ обирають жителі Києва

Інформатор повідомляв, що кияни почали менше часу проводити в ТРЦ, але витрачають більше – це стало запорукою нової фази зростання. Найстабільніший трафік зберігається у великих і добре позиціонованих торгових центрах Києва. Експерти виділяють River Mall та Respublika Park як найуспішніші проєкти – вони демонструють повну заповненість площ, стабільний потік клієнтів і доходи, що повернулися не тільки до довоєнного, а й відчутно до доковідного рівня.

Для жителів столиці такі ТРЦ стали не лише місцем покупок, але й соціальними просторами з постійною аудиторією і інфраструктурою для відпочинку. А поведінка відвідувачів також змінилася: середній час перебування знизився з понад години до приблизно 50 хвилин, а кількість відвіданих магазинів скоротилася з 3-4 до 2-2,5.

Також зазначалося, що одним із ключових факторів повернення киян до ТРЦ є наявність електроенергії під час знеструмлень. Як стверджує комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, мешканці столиці дедалі частіше сприймають торгові центри як тимчасовий “оазис комфорту” – тут працює світло, інтернет, і можна перечекати блекаути в комфорті. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік зросла з 3% до 10%, а у вихідні дні — ще більше.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.