Наступної суботи, 26 липня, мешканців Троєщини чекає захоплююча подія. Це перша транспортна конференція Деснянського району, яка має на меті знайти ефективні рішення для основної проблеми Троєщини — довгих поїздок на роботу вранці та назад додому ввечері. Обіцяють провести захід на високому рівні: з обов’язковою реєстрацією, панельними дискусіями, кавою-брейком і заключним словом модератора, котрий з огляду на досвід у шоубізнесі вміє тримати увагу аудиторії.

Запрошення на конференцію, що має амбітну мету – стабілізувати ситуацію з заторами на Троєщині, Бахматов оприлюднив на своєму офіційному Telegram-каналі. Незважаючи на скромну назву “Як виїхати з району вранці і повернутися увечері?”, ця подія навряд чи буде нудною. Програма обіцяє бути насиченою: о 12:00 – урочисте відкриття та оцінка поточного стану мобільності в Деснянському районі, о 14:00 – обговорення міфу про метро на Троєщину, о 15:00 — кава-брейк. А до 17:00 мешканці Троєщини отримають не лише аналіз заторів, але й реальні альтернативи.

Поки Бахматов наводить цікаву статистику: за його даними, громада Деснянського району останні 11 років (за часів керівництва Кличка — прим. ред.) витрачає 3-4 години на добу, щоб добратися на роботу. При цьому, за словами Бахматова, нормальний час поїздки не має перевищувати 45 хвилин в один бік. І, в цілому, трочинці не мають уявлення, “куди ж іде район”.

“Єдине, що всі пам’ятають – це Метро на Троєщину! Обіцянка вже триває 40 років. За цей час Мойсей вивів людей з рабства та отримав від Бога Десять заповідей на горі Синай. А громада Деснянського району досі не може оплатити проїзд у маршрутці карткою, тим самим сприяючи злочині з ухиленням від податків і відмиванням мільярдів гривень”, – жаліється голова Деснянської РДА.

Можливо, на конференції мешканці Троєщини знову згадають про історичну пам’ять. Цю подію, до речі, організовує РДА самостійно, і, судячи з коментарів під дописом Бахматова, “глядачів” не бракуватиме. Хоча, є ті, хто вважає, що це більше нагадує імітацію активності, адже районна адміністрація не має ані бюджетних коштів на метро, ані повноважень для реформування транспорту. Однак чому б не провести суботу з кавою та модератором, котрий колись жартував про життя, а тепер намагається його змінити.

Як Бахматов упіймав “кришу” комунального паркінгу та що він думає про метро на Троєщину

Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав, як Бахматов упіймав “кришувальників” комунального паркінгу біля Троєщинського ринку (зокрема, ринку “Фермер”). Посадовець вирішив провести спонтанну перевірку паркувального сервісу, і виявилось, що незнайомці в чорному не пропускали його на територію. До того ж, паркувальник на ринку не видавав чеків та виявився нетверезим вже з ранку – через “вчорашні святкування”.

Крім того, ми подали точку зору голови Деснянської РДА на актуальну логістичну проблему району – будівництво метро. За його словами, найближчим часом це реалізувати не вдасться, але здійснити мрію сотень тисяч мешканців про розвиток транспорту цілком можливо. Ідеться про альтернативний наземний вид транспорту — швидкісний трамвай, або навіть метротрам.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.