Мер Києва поклав край тривалій ситуації зі звільненням Марини Радової, керівниці Управління туризму та промоцій КМДА. Вона опинилася в епіцентрі скандалу через “п’яний тімбілдінг” – святкування дня народження в офісі, де працюють її підлеглі, ще у 2022 році. Ця подія перетворилася на розгнуздану вечірку, яка врешті стала відомою завдяки відео, опублікованому в Мережі.
Про звільнення Марини Радової йдеться у наказі міського голови Києва, підписаному напередодні, 14 липня 2025 року. Віталій Кличко звільняє начальницю Управління туризму та промоцій КМДА 16 липня за власним бажанням. Причина, наведена в розпорядженні, виглядає дивно: Радова сама попросила про звільнення “у зв’язку з необхідністю догляду за дитиною до досягнення нею чотирнадцятирічного віку”.
Слід зазначити, що сама Радова раніше не планувала йти з посади. Перший скандал вибухнув 29 квітня 2025 року, коли в Мережу “влили” відео, на якому працівники Управління КМДА з питань туризму і промоцій святкували чийсь день народження у робочому приміщенні. Спочатку все проходило спокійно, але незабаром свято перетворилося на п’яну вечірку; чиновники блукали по кабінетах, падали одне на одного, “відрубувалися” на підлозі в курйозних позах тощо.
У КМДА практично миттєво пообіцяли звільнити Радову – більше того, заступниця міського голови Марина Хонда, що курує Управління туризму, навіть заявила, що Радова вже написала заяву на звільнення. Проте незабаром Радова сама відповіла на звинувачення: розповіла, що, хоча й брала участь у частині святкування, її звільняють несправедливо. Вона також зазначила про тиск, стверджуючи, що за нею стежать “затемнені чорні авто” біля її будинку. Тоді ж з’явилася інформація про те, що вона, нібито, має намір утримуватися на посаді – принаймні, письмова заява, якщо вона і була, – було відкликана.
Таким чином, чиновниця залишалася на посаді ще протягом 2,5 місяців після початку скандалу. 24 червня Інформатор звернув увагу на те, що очільниця Управління з питань туризму та промоцій КМДА Марина Радова звітувала перед Київрадою про роботу свого підрозділу. Чиновниця навіть обрала приязний одяг – кораловий жакет і пишну чорно-білу сукню під ним.
Цей рерайт зберігає структуру оригінального тексту, але переформульовує його, дотримуючись SEO-принципів.