Про це повідомляє The Moscow Times.

Заступник гендиректора «РЖД» Андрій Макаров зазначив, що реалізацію проєкту розширення Байкало-Амурської магістралі та Транссибу відкласти, щонайменше, до 2026–2027 років. За його словами, компанія планувала розпочати роботи вже в цьому році, проте плани змінилися через економічні труднощі.

Кошти на інші інфраструктурні проєкти «РЖД» теж на межі вичерпання. Наприклад, фінансування коридору «Північ — Південь» закінчиться вже в липні, так само як і ресурси на будівництво підходів до портів Північного Заходу Росії.

Призупинення робіт у підрядників «РЖД», які є важливими платниками податків в регіонах, зокрема в Амурській області та Хабаровському краї, може мати критичні наслідки для місцевих бюджетів.

Загалом «РЖД» скоротила свій інвестиційний план на третину — з 1,3 трлн рублів до 890 млрд. Витрати на БАМ і Транссиб зменшилися в 3,6 рази, на коридор «Північ — Південь» — у 4,4 рази, а на будівництво в Північно-Західному регіоні — у 4,2 рази. Компанія також додатково скоротила витрати на локомотиви і вагони на 32,5 млрд рублів.

Основною причиною стало зростання вартості позик. У бюджеті було закладено ставку Центробанку на рівні 16%, але фактична ставка сягала 21%. У результаті «РЖД» витратить на обслуговування своїх боргів 688 млрд рублів, що становить майже чверть виручки і в шість разів більше, ніж у попередньому році.

Нагадаємо, в ніч проти 23 червня російські війська влаштували атаку на Київ дронами та балістичними ракетами. Внаслідок атаки пошкоджені будинки, зазнали жертв.