Мешканці Троєщини висловлюють своє невдоволення бездіяльністю “Київпастрансу”, який уже понад рік обіцяє відремонтувати сходи на станції швидкісного трамваю. Мова йде про зупинку “Романа Шухевича”, де в січні 2024 року частково обвалилася конструкція переходу. Тоді повідомляли про проведення проєктних робіт для капітального ремонту, а потім обіцяли завершити роботи до кінця серпня 2025 року, але перехід залишається закритим, а сходи з величезними дірками стоять так само, як і були.

У Facebook-спільноті “Троєщина” місцеві мешканці дивуються “кінцевому терміну” ремонту 30 серпня, оскільки він навіть не починався. Люди згадують, що в такому ж стані перехід перебуває з 2020 року, а сходи на станції “Романа Шухевича”, на яких обвалилася плита, закриті для пасажирів з початку 2024 року. Жартують, що потрібно дочекатися осені та дощів, аби розпочати ремонт “у кращих традиціях”.

Проте, жарти жартами, але вже не перший тендер на капітальний ремонт конструкцій сходів станції вартістю 12,3 млн грн, оголошений у травні 2025 року, було скасовано. У липні спробували знову – на ту ж суму та з тим же технічним завданням – підсилити фундамент, замінити залізобетонні та кам’яні сходи, оновити гранітні ступені, відновити металеві елементи та парапети, а також замінити огорожу. І знову не склалося, торги скасували – за офіційною версією, через неможливість внесення змін до річного плану.

Як зазначається у тендерній документації, це відбувається у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Тож, ані до кінця серпня, ані до кінця 2025 року, пасажирам, які користуються швидкісним трамваєм № 4 та 5, на станції “Романа Шухевича” новий перехід, на жаль, “не світить”. А у “Київпастрансі” очевидно немає куди поспішати: коли сходи остаточно обвалилися, у комунальному підприємстві зауважили, що якщо пасажири не користуються переходом, то і аварійної ситуації немає.

Трамваї-”перевертні” та нова швидкісна лінія до Бучі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо під час руху. Про це пишуть кияни у спеціалізованих пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваїв під час поїздки – наразі це можна зробити за допомогою застосунку, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. Метаморфози з номером маршруту 5 березня помітив один із учасників групи у Facebook “Пасажири Києва”, де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що говорила народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024 року. За її словами, цей проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучитиме так: “Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця”. Проте фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який йшла мова. У соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше було б протягнути метро одразу до Броварів.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.