Жителі Бортничів сьогодні розмірковують над можливістю “повернення” до Бориспільського району, оскільки столиця, здається, не потребує їх. Щоденні поїздки з мікрорайону до “великого Києва” перетворилися на справжній квест після скасування одного з основних маршрутів громадського транспорту — автобусного №474, з цього приводу місцеві навіть створили петицію. Проте, проміжна відповідь міської адміністрації не надто обнадіює: маршрут скасовано, а адекватної альтернативи не запропоновано.
Таку відповідь отримав мешканець Бортничів Антон Халаімов від Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на свій запит до Контактного центру Києва. У документі йшлося про відновлення автобусного маршруту №474, який раніше курсував між вулицею Левадною та станцією метро “Харківська” і був головним засобом добирання до метро. У відповіді, наданій 17 липня, зазначено, що маршрут скасовується остаточно.
У КМДА пояснили, що перевізник ТОВ “Автосервіс”, який працював на даному маршруті, повідомив про неможливість продовження роботи через мобілізацію водіїв і фінансові труднощі. 1 липня департамент офіційно припинив договір з перевізником. Відновлення маршруту №474 не планується, і навіть питання не буде розглянуто.
В якості альтернативи мешканцям рекомендують маршрут №104, який також прямує до метро “Харківська”. Проте, як зазначено у відповіді, на ньому працює лише 5 автобусів. Цього явно недостатньо: жителі скаржаться, що в години пік потрапити в транспорт практично неможливо, а перші рейси починаються занадто пізно, і дістатися на роботу до 07:00 майже нереально.
Також згадується маршрут №529 “Бортничі – просп. Червоної Калини”, на якому колись планували запустити 12 автобусів. Але цей маршрут не з’єднує мікрорайон з метро і не вирішує проблему добирання до центру Києва. Більш того, сам Департамент визнає, що через геометрію вулиці Левадної запускати великі автобуси туди неможливо — розглядається варіант закупівлі транспорту малої місткості, проте без конкретних термінів чи зобов’язань.
Тим часом на сайті Київради збирає голоси електронна петиція з вимогою відновити маршрут №474 або створити новий з зручним графіком і достатньою кількістю автобусів. Проте вже зрозуміло, що навіть у разі успішного збору голосів влада не піде на зустріч жителям — отримана відповідь КМДА фактично закриває питання, не пропонуючи адекватної альтернативи.
У коментарях жителі Києва досить різко реагують на відповідь. Люди задають риторичне питання, як з вересня добиратися до Харківської, коли поїдуть школярі та студенти? Вказують, що навіть якщо маршруток №529 буде 20, це не врятує ситуацію. Дехто пропонує владі радикальні методи вирішення проблеми — або нехай самі сідають за кермо, або всім Бортничам варто проситися назад до Бориспільського району — селище включили до складу столиці у 1988 році. Адже місцевим здається, що столичній адміністрації Бортничі абсолютно нецікаві.
Як у Києві цілий автобус, повний пасажирів, заблукав між будинками
Нагадаємо, нещодавно “Інформатор” повідомляв про кумедну ситуацію у Києві на житловому масиві Виноградар. Між будинками та автомобілями, запаркованими у дворах, заблукав цілий автобус з пасажирами на борту. Його водій скористався можливістю “потинятися дворами”, викликаючи здивування і шок у місцевих жителів.
Крім того, ми вже писали про те, що кияни просять владу відновити автобусний маршрут на Північне кладовище. Пасажири скаржаться, що маршрут, закритий на початку повномасштабного вторгнення, так і не відновили, і добратися до цвинтаря, де нині ховають мешканців міста, за відсутності громадського транспорту дуже складно і дорого.