У Києві планують значне впорядкування паркувальних зон. На створення схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП “Київтранспарксервіс” з державного бюджету виділено вражаючу суму в 9,8 млн грн. За ці кошти комунальне підприємство сподівається навести порядок на 150 локаціях.

Відповідно до тендерної документації, КП “Київтранспарксервіс” уклало угоду з компанією “ВІА ПРО” на розробку й узгодження 150 нових схем організації дорожнього руху. Вартість угоди дорівнює 7,7 млн грн, що на понад 2 мільйони менше від первісної суми тендеру. Усі роботи мають бути завершені протягом року, до 31 липня 2026 року.

Схеми охоплять майже всі райони столиці, за винятком Оболонського. Лідируючим районом за кількістю оновлень стане Голосіївський район, де буде реалізовано 48 нових майданчиків, зокрема на вулицях Великій Васильківській, Саксаганського та Жилянській. У Шевченківському районі (22 схеми) зміни торкнуться вулиць Володимирської, Хмельницького та прилеглих до центру вулиць.

Печерський район (21 схема) отримає впорядковані місця біля бізнес-центрів і житлових комплексів, а Солом’янський (19 схем) – біля вокзалів і ринків. Дарницький район (12 схем) включатиме, зокрема, вулицю Павла Чубинського зі стихійним ринком. Подільський (10), Дніпровський (9), Святошинський (5) і Деснянський (4) також отримають оновлення схем, переважно поблизу торгових майданчиків, житлових масивів і транспортних вузлів.

Підрядник зобов’язується виконати повний цикл робіт: від виїзду на місце, вимірів і фотофіксації до створення деталізованих креслень у Системі автоматизованого проєктування. У схемах буде передбачена розмітка, дорожні знаки, обмеження швидкості, антипаркувальні конструкції та пішохідні огородження. Саме “ВІА ПРО” займатиметься підготовкою проєктів для погодження з Управлінням патрульної поліції та Департаментом транспортної інфраструктури КМДА.

Підрядник має розробити схеми організації дорожнього руху не на нових, а на вже існуючих майданчиках, які перебувають на балансі підприємства. Це означає, що частина з них вже функціонує, але діє за застарілими або неподаними схемами, а в деяких місцях є стихійне паркування, яке місто прагне легалізувати й впорядкувати. Можливі поодинокі випадки обладнання нових майданчиків, але це не є основною метою тендеру. Ймовірно, що більшість змін кияни побачать там, де парковка вже існує, але з’являться знаки, розмітка, антипаркувальні елементи та нові схеми руху.

Як Київ став антилідером рейтингу паркувальних порушників, і де у місті існує біла пляма на паркувальній мапі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв про те, що Київ очолив антирейтинг порушників паркування на місцях для осіб з інвалідністю. Більше половини всіх зафіксованих в Україні випадків неправомірного паркування на спеціально відведених місцях припадає на столицю, і це пов’язано не лише з кількістю автомобілів.

Також ми раніше розповідали, що Київ втрачає пів мільйона гривень щомісяця, при цьому ці кошти “лежать” просто під ногами, у самому центрі столиці. Так вважають активісти, які виявили на мапі платних паркувань Києва “білу пляму” у самому серці – на вул. Богдана Хмельницького.

Від admin