Незважаючи на очікуване зростання доходів у 2023–2025 роках, метрополітени в усіх українських містах, де є підземне метро, залишаються у значних збитках. Найкритичніша ситуація спостерігається у Київському метрополітені, який за минулий рік зазнав збитків майже на 3 млрд грн, а лише за перші шість місяців 2025 року вже перевищив негативні результати 2021 року.

Аналітичний звіт щодо фінансових показників метрополітенів (включаючи метротрам у Кривому Розі) підготувало видання “Слово і діло”. Згідно з отриманими даними, у першій половині 2025 року київський метрополітен став найбільш збитковим серед всіх українських підземок з загальною сумою збитків у 2,59 млрд грн. Видання порівняло фінансові результати чотирьох метрополітенів: Києва, Харкова, Дніпра та Кривого Рогу за період з 2019 до 2025 року (враховуючи результати за перші шість місяців поточного року).

“У 2019 році Київський метрополітен мав найбільший дохід — 3,39 млрд грн. У 2020–2021 роках цей показник зменшився майже вдвічі через пандемію COVID-19, а з початком повномасштабної війни в 2022 році — ще майже вдвічі, склавши лише 1,08 млрд грн”, — зазначається у публікації.

У 2023–2024 роках дохід зріс до 1,63 млрд грн, а за перші шість місяців 2025 року становив 833,6 млн грн. Цей показник на 3,3% вищий, ніж у першій половині 2024 року (тоді було 806,6 млн грн). Однак всі метрополітени щороку завершували з фінансовими збитками, за винятком Кривого Рогу в 2022 році (+6,6 млн грн), згідно з інформацією видання.

“Найгірша ситуація спостерігається у Києві: з -635,5 млн грн у 2019 році, збитки зросли до -2,9 млрд грн у 2024 році. За перші місяці 2025 року — вже -2,59 млрд грн. У Харкові ситуація також загострилась: у 2023 році збитки сягнули -431,9 млн грн, а в першій половині 2025 року — вже -234,5 млн грн, що перевищує всі збитки 2021 року”, — йдеться у статті.

Проблеми метро: варшавські “гуманітарні” вагони виявилися непридатними для Києва

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв про те, що київський метрополітен та КП “Київпастранс” недостатньо ефективно використовують транспорт, переданий у рамках гуманітарної допомоги українській столиці європейськими партнерами. З 60 вагонів, що прибули до Києва з Варшави, в експлуатації перебувають лише 20. А зі 132 автобусів на маршрутах працюють лише 60 одиниць.

Також ми зазначали, що 16 липня 2025 року в підземці сталися перебої в обслуговуванні. Цього разу проблеми виникли на наземній частині “червоної” лінії. Декілька станцій, зокрема “Лісова” та “Чернігівська”, довелося закрити через великий пожежу, що спалахнула поблизу кінцевої станції на Броварському проспекті.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.