Чарівні вечори, високоякісний сервіс та стартова ціна на преміум не змогли врятувати ресторан INCH від закриття. Не допоміг навіть зірковий статус власників – футболіста, захисника лондонського “Арсеналу” та збірної України Олександра Зінченка й його дружини, спортивної оглядачки Влади Зінченко. Нині ресторан пропонується на продаж, і, на думку фахівців, основними причинами неуспіху стали невдала локація та неправильно обрана концепція.
Такі висновки зробила засновниця компанії “Ресторанний консалтинг” і ресторанна експертка Ольга Насонова, яка брала участь у започаткуванні проєкту. Вона попереджала власників, що приміщення на Жилянській, 59 не підходить для їх задуму. Однак вони вирішили створити пивний ресторан високого рівня, інвестували великі кошти і не змогли досягти успіху.
“Приміщення на Жилянській 59 – це глухий підвал житлового будинку, поряд вокзал, немає місць для паркування, а літній майданчик дуже малий. Пішоходів, які могли б стати відвідувачами пивного ресторану, тут практично немає, а преміальні аудиторії до підвалів не ходять, їм потрібні паркування та просторий, світлий простір. Коли я ділилася з колегами інформацією про цю локацію, вони лише кривилися: навіщо це їм у такому місці?” – підкреслює експертка.
Не зважаючи на поради, власники вирішили придбати приміщення і здійснити масштабний ремонт, що вимагав величезних витрат, оскільки локація мала серйозні технічні проблеми. Ресторан від самого початку позиціонував себе як преміальний заклад, де подавали крафтове пиво, стейки, морепродукти, десерти та оригінальні коктейлі. Проте, за словами експертки, навіть якісні меблі, сучасне обладнання, відмінний сервіс, смачна їжа та відомий шеф-кухар не змогли компенсувати дефіцитів проблемної локації.
Крім того, на думку Насонової, INCH мав і інші слабкі місця: занадто високі ціни для формату пивного ресторану, незатишний простір із великими екранами та нечітке позиціонування бренду. Незважаючи на те, що власниками були відомі особи, цього не вистачило для досягнення успіху. Як зазначила одна з коментаторів, сподіватися на зірковий статус власників можна лише кілька разів на рік – під час свят.
Цікаво, що наразі ресторан пропонується на продаж через агентство нерухомості за 2,5 мільйона доларів. В оголошенні йдеться про “вигідну локацію” та “готовий бізнес із прибутком”, хоча реальність вже показала, що саме розташування стало вирішальним фактором у його закритті. Як зазначає Ольга Насонова, ринок функціонує за своїми правилами та не пробачає позицію “я так хочу”.
Менеджмент закладу опублікував у соціальних мережах оголошення про “паузу”, підкресливши, що не знає, чи буде продовження. Серед киян виникли різні думки: деякі згадують приємну атмосферу та перегляд матчів, інші вважають, що локація могла б спрацювати, якби там був дійсно демократичний паб з можливістю переглядати спортивні події. Але всі, фактично, погоджуються – ідея мала потенціал, який не вдалося реалізувати через основні помилки на старті.
У Києві закрилися культові “Кеди” на Бесарабці: що сталося і за яку ціну їх можна придбати
Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомив про те, що одна з найпопулярніших пивних локацій Києва зупинила свою роботу. Бар “Кеди”, який майже шість років працював на Басейній, поповнив список закладів, які зникли з гастрономічної мапи столиці у 2025 році. У випадку з “Кедами” причинами закриття стали зміни у звичках відвідувачів і втрата постійних клієнтів.
Після кількох днів стало відомо, що культовий паб “Кеди” на Бесарабці у самому центрі Києва виставлено на продаж. Його можуть придбати разом з літньою терасою, дегустаційною кімнатою та інноваційною системою розливу пива. За усе устаткування, ліцензії тощо власник Денис Жаткін хотів би отримати 150 тисяч доларів.