Про це повідомляє Semafor.

Дві нові філії Luckin Coffee в Нью-Йорку стали першими закладами компанії за межами Азії. Це розширення здійснюється незважаючи на виключення акцій компанії з Nasdaq у 2019 році через фінансовий скандал.

Тим часом частка Starbucks на китайському ринку зменшилася з понад 33% до 14% за останні п’ять років. За деякими даними, компанія розглядає можливість продажу своїх операцій у Китаї.

Прашант з Flagship рекомендує спробувати кокосовий лате, який він щодня купував під час своєї нещодавньої подорожі до Пекіна.

Ця подія демонструє зростаючий вплив китайських компаній на глобальному ринку та їхню здатність конкурувати з відомими міжнародними брендами.

Нагадаємо, Starbucks оголосив про скасування політики, що дозволяє відвідувачам використовувати його заклади без обов’язкового придбання товарів. Ці зміни набудуть чинності 27 січня і є відступом від правила, що діяло протягом шести років, яке дозволяло людям залишатися в кафе без покупки. Це рішення є частиною стратегії “повернення до Starbucks”, оголошеної новим керівником компанії для покращення продажів.