42% киян, що взяли участь в опитуванні через застосунок “Київ Цифровий” заявляють, що не вірять, що можуть вплинути на зміни у місті. Трохи більше вважають, що їхню думку іноді враховують, і лише 13% містян вірять в те, що змінюють Київ на краще. При цьому половина опитаних вважає дієвим інструментом саме такі опитування, 40% підписує петиції, а створює їх лише 2% від киян, що відповіли на запитання.
Такими є результати опитування, проведеного днями у застосунку “Київ Цифровий”, пише Інтерфакс Україна. Так, з усіх опитаних 42% жителів столиці заявляють, що не вірять, що можуть впливати на зміні в місті. 13% відповіли, що вони здатні чинити вплив, 43% – що “іноді” їхню думку враховують, і ще 2% обрали інший варіант.
На запитання, якими інструментами для впливу на зміни в місті вони користуються, 47% відповіли, що проходять опитування, 40% – підписують петиції, 3% – беруть участь у публічних консультаціях, 2% – створюють петиції, 6% – не мають такого досвіду, 2% – інший варіант.
Також у користувачів запитали, чи стикалися вони зі складнощами під час підпису петицій, голосуванні в опитуваннях, чи інших публічних консультаціях. На нього 54% киян відповіли, що жодних складнощів не було, 26% – заважали технічні збої, 10% – було складно розібратися, як усе працює, 8% – не вистачало інформації, 1% обрали інший варіант.
Серед іншого, у користувачів запитали, які теми публічних консультацій їх найбільше цікавлять. На що 22% відповіли, що міське планування, забудова, реконструкція і благоустрій, 22% – транспорт і мобільність, 18% – екологія і озеленення, 15% – бюджет міста і розподіл коштів, 14% – культура, освіта, охорона здоров’я, 9% – перейменування вулиць і станцій метро. В опитуванні взяло участь 26,7 тис. користувачів застосунку “Київ Цифровий”.
Три мільйони завантажень і 20 нагород: Київ Цифровий показав себе в числах
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що команда міського застосунку “Київ Цифровий” показала, як він змінив життя столиці. Напередодні Дня Києва була оприлюднена інфографіка з основними досягненнями платформи. Звіт про те, як цифрові сервіси поступово стали інфраструктурою міського життя, містить дійсно ефектні результати.
Також ми розповідали, що у Києві Портал Захисників та Захисниць офіційно став частиною єдиного Порталу послуг столиці. Це означає, що військові, ветерани, їхні родини, а також родини загиблих, зниклих безвісти та полонених тепер можуть користуватися всіма сервісами для захисників через одну зручну систему – “Київ Цифровий”. Наразі 11 послуг вже можна оформити онлайн всього за кілька хвилин, і цей перелік буде зростати.